• Tr0ust

Följas åt till plus! 2020

mallalala skrev 2019-08-07 12:42:58 följande:

Hoppar också in här om jag får. Är 35 år och försöker få ett tredje barn. Fick positivt på cb äl-test i torsdags och hoppas det har tagit sig. Tänker testa på måndag. Är så nervös att min ålder kommer sätta käppar i hjulet.

Testa idag? Är inte det för tidigt?
  • Tr0ust
    Glitterpinnar skrev 2019-08-09 19:52:47 följande:

Jag äter folsyra, b12, d-vitamin, betakaroten, c-vitamin, omega3 samt rosenrot. Jag har en jättekort lutealfas (tid mellan ägglossning och mens), oftast på 8-9 dagar och har fått flera missfall och fick därför tips om d och c-vitamin och rosenrot som kunde vara till hjälp, vi får se..

Grattis ser ut som ett streck.
  • Tr0ust
    Adlitam skrev 2019-08-27 07:55:31 följande:

Hej alla!

Jag och min sambo har kört oskyddat i nu 3 år, vi har alltid sagt att blir det bebis så blir det. Såklart i hopp om att det ska bli bebis också, men så har inte fallet varit.

Jag har nu i 3 månader kört ägglossningstest där de två senaste månaderna inte visade ett enda utslag (förstå paniken?). 26 år och kanske är steril?

Men hursomhelst, igår(!!!!!!) testade jag ett annat märke på ägglossningstest. Och se på fan!!! Ja! Håll tummarna nu!!! ????????????

Bara att pippa på! Kör kör kör! Uppdatera sen. Gå med i gruppen BIM September 2019. Och gärna i gruppen på Facebook så att vi kan följas åt :)

Lycka till!
  • Tr0ust
    Adlitam skrev 2019-08-27 08:25:37 följande:

Tack för ditt stöd! :) Vi körde i förrgår utan att veta om kommande ÄL, efter testet igår så körde vi på en gång. Idag och de kommande dagarna blir det full action.

Jag vill ju bara tro att vi missat ÄL i tre år, känns dock väldigt osannolikt. Om det inte blir bebis inom närmsta månaderna kommer vi starta en utredning då vi båda vill ha en bebis tillsammans. I dagsläget så har vi två på olika håll.

Äh så lite så!! Fan va bra! Jag tror på er denna gången. Det bara känns så :)

Och blir det ibget på ett tag ja men då får ni köra en utredning och så kommer allt att lösa sig ska du se :) är du med i gruppen på Facebook?.vill di gå med så skriv meddelande till dig med dirr namn och efternamn :)

Stort lycka till nu! <3
  • Tr0ust
    Adlitam skrev 2019-08-27 08:30:53 följande:

Jag äter Folsyra, Magnesium, Omega-3, Kalcium, Vitamin D,  Vitamin C, Järn & Zink 

Jag äter b+12 + folsyra, omega 3 vitamin D, zink och järn vitamin c :)
  • Tr0ust
    Myselfandi skrev 2019-09-02 19:16:22 följande:

Hej, är det någon som tagit Letrozole? Vad har ni för erfarenheter av det? Jag provar första månaden nu, för att hjälpa mina ägg att växa.

Är det receptfritt?
Svar på tråden Följas åt till plus! 2020