• Marie7

Ni kvinnor som har yngre kk

Hej!

Jag har haft flera yngre kks de senaste åren. De flesta bra. Det som kan vara svårt är just att man är i olika ålder. Att man är i olika faser i livet. De jag träffat är runt 25 års åldern. Mitt i jobb, mkt med kompisar och uteliv. Sexet är oftast topp, men själva samvaron brukar inte existera. Finns säkert kk relationer där även den funkar trots åldersskillnaden, men jag har inte stött på den.

• Marie7

Oftast vid Tinder. Mest varit de som tröttnat. Ibland har de kommit tbx och man fortsätter som vanligt. Smällar man tyvärr får leva med fast de ibland är jobbiga. Är inte ute på krogen så ofta, men när jag var "raggade" jag aldrig på yngre.

• Marie7

Till Anonym (Q45) hur fungerar dina relationer i helhet? Du väljer med omsorg vilket jag oxå gör, men vore kul att höra mer. Är ju lite tabu fortfarande det här med ung man äldre kvinna.

• Marie7

Våga leva ut! Är det en schyst kvinna lär hon dig. Vi vet vad vi vill ha och tycker om. Vågar visa och ta för oss. Inte oroliga för hur brösten ser ut när vi ligger ner etc. Min senaste kk var blyg i början, men sen blev han trygg med mig. Jag fick ofta ta kommandot dock vilket jag tror han tände på.

• Marie7

Med vissa ja, men andra nej. Dock underförstått pga åldersskillnaden. Skulle nog inte vilja ha ett riktigt förhållande med en 25 åring. Jag är kräsen och visst ser killen bra ut så möjligt att jag nappat på krogen. Dock inte om han är för berusad. Ocharmigt.

• Marie7

Anonym (Q45)

Jag beundrar din självsäkerhet! Oftast varit jag som blivit lämnad. Att de tröttnat. Också tyckt att jag varit kräsen i mina val av kks, men är kanske jag som är problemet. Min senaste kk har dumpat mig 4 gånger. Kommit tillbaka efter någon månad. Får se hur det blir denna gång. Eg borde jag inte träffa han, men så fort han hör av sig är jag såld.

• Marie7

Anonym (Q45)

Då förstår jag hur du menar. Låter sunt och bra. Jag är nog för ego för att uppskatta det om han träffar en tjej. Vet att han bara varit på lånad tid. Är jobbigt när man får känslor. Blir lätt så när man träffats länge. Han har sitt liv och jag mitt med familj och så. Skönt att utbyta lite erfarenheter.

• Marie7

Anonym (Q45)

Du får gärna skriva meddelande privat om du vill utbyta erfarenheter. Skulle vara intressant att höra hur ditt förhållningssätt är. Kan behöva lite tips och råd. Kram på dig!

Svar på tråden Ni kvinnor som har yngre kk