Inlägg från: Anonym (inga problem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (inga problem)

Ni kvinnor som har yngre kk

Jag har haft några kk som varit ca 10-15 år yngre än mig och för mig har det aldrig varit några problem. Har inte ens tänkt så mycket på hur stor skillnad det är, så länge man har kul ihop och tänder på varandra så är det väl bara att köra.

Klart det har varit upphetsande och tillfredställande annars hade vi ju inte blivit kk's haha. Men har såklart träffat på yngre killar som inte har varit så tillfredställande också, men det finns det ju i alla åldrar.

Dom som blivit mina kk's har jag träffat på nätet men har även träffat yngre killar på krogen. För mig känns det lättare att träffa yngre på nätet eftersom man då oftast vet vilka åldrar dom tycker är ok. Irl vill jag inte ragga för hårt på nån som jag vet är mycket yngre för jag vill inte känna mig som dom där sliskiga 40+ som jag själv ogillade när jag va 25.

• Anonym (inga problem)
    Anonym (Yngre) skrev 2019-05-21 08:12:21 följande:

Tack för svaret!

Har det varit via dejtingappar eller rena kontaktsidor för sex?

Har du själv blivit raggad på av yngre killar på krogen eller är det du som får ta initiativ?

Tycker det är spännande med hela grejen men vet att det kan vara lite tabu och jag vill inte att som du skrev, få henne att känna sig som en sliskig 40+.

Det har varit både dejtingappar och kontaktsidor för sex. Oavsett vilket så har jag alltid varit tydlig med att jag inte är ute efter nåt mer seriöst än kk och det gäller oavsett ålder på killen.

När jag får ragg på krogen så fattar jag sällan vem som raggat upp vem tbh. Är oftast nåt som liksom bara händer när man stöter på nån där det finns ömsesidig attraktion. Det är sällan killar kommer upp och raggar på mig (va samma när jag va 20) och om dom väl gör det så är det inte ens säkert jag fattar. När jag gått hem med killar från krogen har åldern inte varit nån stor grej, inte säkert det är nåt man ens snackar om.

Kanske ska klargöra vad jag menade med att känna sig som en sliskig 40+. Jag känner mig inte sån för att nån yngre raggar på mig. Jag känner mig sån om jag raggar på nån som är yngre och som inte är intresserad av mig eller nån i min ålder.
    Ett exempel är en kille jag träffat genom gemensamma polare som jag vet är ca 20 år yngre än mig. Vi har stött på varandra ute flera gånger efter det och han är alltid jävligt trevlig och jag får känslan av att han flirtar lite med mig. Men precis som dig så är jag rädd att jag bara misstolkar det och vill därför inte ta nåt initiativ till nåt för jag vill inte att han ska tycka jag är en sliskig 40 åring. Om han däremot skulle ta initiativ skulle jag inte känna mig ett dugg sliskig, snarare bli jävligt smickrad.
Svar på tråden Ni kvinnor som har yngre kk