Linda2barnsmamma skrev 2019-05-23 20:11:09 följande:
Ja de e inte kul när det inte bidrar till något denna smärta.. Eller bidrar gör de säkert, kroppen arbetar väl för fullt.. Men man vill ju ändå ha nått för det när man ligger o kvider flera timmar i onödan.. Haha
Skönt att den avtagit.. :) vet dom varför de blöder för?!
Ja alltså männen e inte kartiga när det väl är dags... Eller ja, min traskar runt som skalman och vet inte vad han ska göra typ... Det ända han behöver tänka på när de gäller på förlossningen, det är att säga till om EDA om ja skulle va för trött.. Annars behöver han inte göra något..
De två sista barnen har det tagit från 6 cm till ute, 8 minuter. Så de går rätt fort när de väl passerar 5 cm. Därav ja blir lite nervös, ska på dop 10 mil härifrån i helgen.. Uuh. Haha
Nej hon sa ingen specifik teori om varför det blöder, men hon frågade om jag gjort nåt speciellt eller ansträngt mig eller haft samlag (och det har vi ju redan avhandlat att jag inte har
). Men annars funderade hon om det kanske borde kollas upp pga mina två tidigare snitt, men efter att hon konfererat lite och det avtagit för mig så slapp vi åka in.
Skönt när man har 1 1/2 h bilresa till fl.
Haha ja detta är ju min sambos första barn och jag blir verkligen nervig så fort det händer nåt.