Canama skrev 2019-05-30 08:03:36 följande:
Usch va trist att du har de så jobbigt på nätterna! Jag har också svårt att sova -i sängen. På soffan går det jättebra? Den är lite hårdare och på nått vis är de mycket lättare att vända sig då. Kanske värt att prova! Annars vet jag att andra rekommenderar sidenpyjamas eller sidenkalsonger, blir mycket lättare att vända sig då tydligen :)
Min sambo åker ju bort på söndag så jag sitter och försöker att INTE göra något som sätter igång det hela haha! Tvärtemot alla andra antagligen....
Provat nu inatt och även på mornarna när sambon gått till jobbet att ligga på hans sida. För den är hård, har känts lättare i ryggen och svanken, men höften känns som att den har blivit totalt mosad för att den inte åker ner någonting alls i madrassen.
Och i soffan vilar jag i på dagarna med får ont där med, skillnaden är att jag inte somnar så kan röra mig innan det låser sig :/ att sätta på mig kläder och sova i skulle va förödande, är så galet varm nu så hälften vore för mycket. men tusen tack för tipsen!
Skönt att det du hittat att soffan går bra att sova i, alla somna man kan få är värdefull!
Ja nä det förstår jag verkligen! Håller tummarna för att inget startar innan han kommer hem igen iaf.