Anonym (Xx) skrev 2019-08-03 10:37:37 följande:
Jag tror ingenting om dig, men när du själv i ditt inlägg säger att Greta har påverkat beslut så ville jag veta vilka. Du eller ingen har ännu inte kunnat ge någonting mer än att hon bara är så bra, det är lätt att säga att någon är bra, svårare att visa varför denne är så bra tydligen.
Greta har möjligheten att påverka nu när hon åker till USA tex.
Men det är rätt naivt och tro hon ska ändra allt, eller ens delar.
Utan en påverkan har hon, men såklart en dag så kanske hennes makt inom klimatrörelsen är så stor att hon faktiskt kan göra nått.
Då dörrvakten på den öppna dörren är nu borta.
Men nu är hon 16 år , och vi redan vet hon inte gjort nått, för ingen förväntar sig detta av en som hållit på så kort tid och är 16 år.
Vet dock inte varför detta är en fråga för en opinionsbildare, även om et vore en fjäder i hatten.
Även sker inte förändringar BARA i lagar och förordningar, utan även hos folk som börjar sopsortera mer tex.
HAHA, såg Ryssland som inte har en susning om vad sopsortering är, där håller man på göra sin befolkning sjuka.
Och när vinden ligger på från tippen, så blöder dom näsblod flera ggr om dagen.
Frågan är mer än bara klimatet som jag upprepat ett par ggr nu
Och Moskvas idé är att importera det till Kolahalvön till ett träsk, som sen kommer smutsa ned bäckar, åar, floder och till slut havet.
Det är mer den miljötänk du har = inget imorgon, bara nu.