Inlägg från: Man343 |Visa alla inlägg
  • Man343

Greta Thunberg är överskattad

En betydligt viktigare fråga är hur många gånger på ett dygn samma person kan skriva ad hominem på ett forum... Börjar bli Bosse Ringholm nivå på trådarna om fröken Thunberg nu...

• Man343
    Anonym skrev 2019-07-31 17:10:49 följande:

Och "opinionsbildare" inte att förglömmas.

Missade den. Tror det ligger upp på bet 365 nu faktiskt.
  • Man343
    Anonym (Kent 14 år) skrev 2019-07-07 00:08:22 följande:

Greta är den perfekta PR skapelsen. Ett tomt kärl att fyllas på substans av alltifrån opportunistiska politiker till aktörer inom klimatindustrin, till hennes egen författarinna till mamma. Kritiserar du hennes påståenden, hennes alarmistiska uttalanden som saknar vetenskapliga belägg. Ja då kritiserar du inte bara ett barn utan ett barn med en mental nedsättning, du borde skämmas.

Alla vet att något måste göras åt klimatet. Högre skatter, mer makt/resurser åt staten och subsidierade el-cyklar är dock inte lösningen. Varken i det korta eller långa loppet.

Greta är en PR-kupp rakt igenom. Artificiellt skapad av det mediala och politiska etablissemanget, och alla ni som är för blåögda för att se det (det senaste klimatdrevet har såklart inget med att vänsterliggande miljöpartier sett en nedgång det senaste och således hotade ställningen hos de flesta vänsterblock/regeringar i EU).

Ja frågan är om ni hade varit lika blåögda och förstående om det istället var gulliga lilla Kent 14 år med asperger som reste land och rike runt för att varna om ohämmad migration och dess katastrofala konsekvenser.

FÖÖ-ÖÖÖ-ÖÖÖ - rmodligen inte...

Bland det bästa jag läst på detta forum tror jag!
  • Man343
    Anonym skrev 2019-08-01 09:56:41 följande:

Kan du inte sluta tjata om ad hominem i varje, varje svar?

Tänk att när jag skrev ett långt, utförligt svar... utan att knappt ens nämna Greta. Då svarade du inte ens på det!

Du vill bara bråka! Vad får du ut av det?

Det är den gode Klyban i ett nötskal...
  • Man343
    Anonym skrev 2019-08-01 10:12:46 följande:

Tror jag pausar den "gode" Klyban.

Alias ad Klybinem.

Ja, bara att ignorera honom, men är väldigt komiskt att se hur han fortsätter, inlägg efter inlägg.
Svar på tråden Greta Thunberg är överskattad