Inlägg från: Anonym (Diesel) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Diesel)

Greta Thunberg är överskattad

Hela etablissemangets lilla maskot Greta, och alla som gått på detta är jag trött på! Skönt när det kommer ut att det är en bluff alltihop! Klimatet kan vi inte göra något åt med våra CO2 utsläpp, så höja skatter och förbjuda fossila bränslen är vansinne.

• Anonym (Diesel)
    Anonym (Sant?) skrev 2019-07-12 11:40:32 följande:

Hon har ju förändrat inte bara sitt liv utan många andras liv redan. Bland annat mitt.

Hon har blivit lurad av media och sen spridit denna felaktiga information vidare så tom. du gick på det. Så hon är inte bara överskattad, utan gör världens miljö sämre pga. det!
  • Anonym (Diesel)

Man får inte skriva att troll är troll här, kanske borde man kalla dom PK-medias maskotar istället?? Det är sjukt när dessa PK-sajter censurerar och gör allt för att dölja sanningen, skrämmande! Diktaturen Sverige börjar ta form

• Anonym (Diesel)

Överskattad?

En som bara hakar på medias felaktiga information och sprider det vidare, och sedan säger att vi har 10 år på oss!!? WTF??

Falsk marknadsföring, och mycket mer benämningar är nog mer rätt att säga

• Anonym (Diesel)
    Anonym (Pondus och intelligens) skrev 2019-07-17 05:00:47 följande:

Tröttsamt det blir när dessa klimatförnekare foliehattar kommer och spyr ut sina konspirationsteorier. Som tur är vet de flesta att åsikter väger jävligt lätt mot fakta. Men det är ju därför som bara ett fåtal sysslar med vetenskap medans alla har en åsikt

Vilka fakta? Alla sponsrade sk. forskare media anlitar är ju betalda för att skrämma folket att det är en klimatkris. Finns mycket forskning som bevisar motsatsen och speciellt CO2 utsläppen, spelar ingen roll på kort sikt! Speciellt då på de kommande 10 åren så gör det ingen som helst skillnad, som lilla Greta påstår att vi måste agera mot! Kan någon människa styra solen så kan vi påverka, annars sitt ner i båten!
  • Anonym (Diesel)
    Anonym (Sebben) skrev 2019-07-19 14:05:34 följande:

Hon är en hjälte. På så många sätt. Vår tids Jeanne d'Arc. En kämpe som kan trigga oss andra. Ja, Greta, vi hör dig klart och tydligt.

Om jag var religiös skulle jag säga att högre makter kanske har sin hand här, vi behöver hjältar i en konstig tid med mörk och inskränkt populism, den hemske Trump, Orban, Jimmie och Ebba. Vi behöver kämpa för bra saker, inte bara göra det lätt för oss och gnälla/skylla på andra och aktivt minska vår humanitet.

She's a nobody! The most meanless person of all times!
  • Anonym (Diesel)

Så länge Greta finns, så ska jag göra allt för att släppa ut så mycket avgaser jag kan!

• Anonym (Diesel)

Klart hon är... Predikar en massa lögner och med i sekten AFA som hållerpå med våld och vandaliserar.

Svar på tråden Greta Thunberg är överskattad