Vad gör man när ens kille har en liten?
Min kille har en liten kuk, jag har aldrig fått orgasm med honom pga det. Vad fasiken gör man? Jag vill leva med honom resten av livet.
Min kille har en liten kuk, jag har aldrig fått orgasm med honom pga det. Vad fasiken gör man? Jag vill leva med honom resten av livet.
Din ton i inlägget kändes spännande, hur gammal är du?
Sannolikheten för att detta är en fejktråd måste vara minst 95 %.
I mina bästa år
Vilka sjuka problem folk har.
Det är ju som att säga att:
"hjälp, vad ska jag göra, min tjej har för slapp fitta, jag känner ingenting när knullar henne, jag kan inte spruta för henne fitta är för slapp"
Eller
"hjälp, min tjejs pattar är för slappa, när jag ser dem så slaknar min kuk"
Vilka problem svenskarna har alltså.
Nu har jag aldrig tyckt sex varit skönt så kan inte uttala mig om det. Ja alltså jag älskar den här killen, absolut inte hans fel att han har liten och att jag därför inte kan få orgasm.
Ne vi har bara vanligt sex. Egentligen gör det inte så mycket att jag inte får orgasm vid sex, har knappt fått det tidigare heller. Kanske bara ska låta det vara?
Så du tror att det faktum att du inte njuter av sex handlar om att du aldrig haft en tillräckligt välutrustad partner? Jag tror snarare det handlar om att du inte får/ger sig själv rätt stimulans. En större kuk kommer varken göra till eller från i det stora hela.