Vad gör man när ens kille har en liten?
Dumpar honom.. Det kommer aldrig att hålla!
Dumpar honom.. Det kommer aldrig att hålla!
Ne dumpa honom vill jag inte, vill leva mitt liv med honom, har fejkat orgasm hittills..
Min kille har en liten kuk, jag har aldrig fått orgasm med honom pga det. Vad fasiken gör man? Jag vill leva med honom resten av livet.
De flesta kommer inte av enbart penetration Utforska oralsex tillsammans.
Smeka mig själv kan jag göra men inte vid sex, för mig är det onani. Han gillar inte smeka därnere då han tycker jag är för våt typ, han tycker det är ohygieniskt.
Smeka mig själv kan jag göra men inte vid sex, för mig är det onani. Han gillar inte smeka därnere då han tycker jag är för våt typ, han tycker det är ohygieniskt.
Detta känns igen från en annan tråd...
Jag tycker du kan sexstrejka, uppenbarligen är ju detta med sex ändå inget för honom.
Då är det ju jättebra att göra det i samband med sexstrejk, för antagligen finns inget som skulle få honom att lyssna och ta till sig bättre än det.
Men i grunden är det ändå så att om han tycker att kön är äckliga, så ska han inte ha sex.
Herrregud vad folk läser in och hittar på. Han tycker inte kön är äckliga. Han tycker jag blir för våt och det blir väldigt kladdigt. Jag tycker själv att jag blir för våt och tycker det är jobbigt. Jag vill inte söla ner hela hans säng direkt haha.
Mina tankar, efter ditt första inlägg
Jag tycker nog att dina 25 cm verkar mer creepy om jag ska vara ärlig
Men sen så tror ja inte att du är så olyckligt lottad i verkligheten. Skräm inte (Katarina) nu, de kanske råkar vara soulmates hon och Gaskarl
Varför är det självklart?
Sexet är jätteviktigt i förhållandet och kan jag inte njuta maximalt är det dödsdömt.