• Anonym (?)

Vad gör man när ens kille har en liten?

Anonym (Hjälp) skrev 2019-05-15 20:25:12 följande:
    Långt inlägg, ska försöka svara på det. Ja med vanligt sex menar jag ju samlag, för det är ju vanligt sex hehe. Ja de flesta kvinnor kanske inte kommer så men jag vill komma vid sex!

Min partner tycker inte om oralsex eller att ta på mig därnere. Jag vill inte tvinga honom direkt.
    Din partner är kanske inte hetero? Men har dig som partner för att han inte är redo att komma ur garderoben än?

Vill man varken slicka eller smeka utan bara köra in kuken, då har man nog inte så stort intresse för kvinnor.

Eller så är han totalegoistisk. Är han det i andra situationer också? Om inte så är han nog gay iaf. Oavsett ego eller gay så är han iaf inte en kille som är rätt för dig. Tyvärr.
  • Anonym (?)
    Anonym (E) skrev 2019-05-17 20:51:15 följande:
    Den tanken slog mig med faktiskt. Alla killar jag har varit med har älskat att jag blivit riktigt våt, det ses som ett stort plus. Oralsex, ingen har ogillat det men det kan man ju tänka sig att alla inte gillar. Men att ta på en våt fitta..även den mest kontrollerade älskade det.

Ts, tycker att du skall överväga om det är en kille för dig. Ser inget av den totala upptäckarglädje jag hade som 14-åring när jag började ha sex..hade inte velat vara utan den. Bara för att vara tydlig...med sex så menar jag hela spektrat och inte bara vaginalt samlag..som är en liten liten del.
    ja visst är det så: ) Jag har aldrig mött på en heterosexuell kille som varken gillar att slicka eller smeka och en våt mus tycker nog de flesta är mysigt, både om man är kvinna eller gillar kvinnor. Det signalerar ju kåthet, precis som en hård kuk.
  • Anonym (?)
    Anonym (Katarina) skrev 2019-05-17 21:33:18 följande:
    Förklara vad
    Visst är vi nyfikna alla på att höra. Men ta det privat iställetSolig Ni kanske får det jättetrevligt! Våga
  • Anonym (?)
    Anonym (25cm) skrev 2019-05-17 22:01:53 följande:
    Ha ha asså inser du att du är smått creepy nu?
    Jag tycker nog att dina 25 cm verkar mer creepy om jag ska vara ärlig
    Men sen så tror ja inte att du är så olyckligt lottad i verkligheten. Skräm inte (Katarina) nu, de kanske råkar vara soulmates hon och GaskarlSolig
Svar på tråden Vad gör man när ens kille har en liten?