Nu är det klart. Snart åker jag på 5 veckors semester och kommer att få chansen umgås jättemycket med min älskare.
Under två av dessa veckor har han också semester och då vill han flytta in hos mig på heltid. Dessutom två extra långa weekends som vi kan tillbringa tillsammans.
Ungefär hälften av tiden kommer jag ha två män som är ivriga att pyssla om mig, och två män som jag är ivrig att få ta hand om på alla sätt, då jag har både min make och min älskare hos mig.
Kemin stämmer jättebra även mellan mina två män så jag ser mycket fram mot att vi ska umgås alla tre.
Jag känner mig lite pirrig inför massor av olika saker. T ex, kommer vi att dela dubbelsängen alla tre? Kommer någon av mina män tycka det blir trångt, eller att det blir för mycket, och välja att gå till gästrummet för att få sova?
I så fall, blir det som jag tror är sannolikt att min make, som känner mig sedan länge, som inte längre är lika nyfiken, som inte känner nyhetens behag, på samma sätt som min älskare, och då väljer att gå till gästrummet?
Resten av tiden är min man hemma och arbetar och då får jag massor av egentid med min älskare, bara han och jag tillsammans. Jag ser jättemycket fram mot att få fortsätta utveckla vår eget förhållande, och sexliv, bara han och jag.