Inlägg från: Anonym (Jack) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jack)

Hur ofta träffar ni älskaren/älskarinnan

Anonym (Lovie) skrev 2019-05-14 08:41:41 följande:

Skulle aldrig vara ett alternativ för mig. Jag älskar flirtandet och skickande av sexiga bilder mellan träffarna. Spänningen. Bekräftelsen av att veta att någon tycker jag är snygg och sexig. Att någon längtar hett efter min kropp...

Jag har gett upp hoppet om min fru och trots motstånd till otrohet överväger skaffa en älskarinna. Men hur gör ni när det gäller det intima och säkerheten när det gäller sjukdomar? Jag älskar oralt ge och ta samt tycker sådär om kondomer. Hur gör ni? Man vill ju gärna få maximal utdelning.
  • Anonym (Jack)
    Anonym (Lovie) skrev 2019-05-14 08:41:41 följande:

Skulle aldrig vara ett alternativ för mig. Jag älskar flirtandet och skickande av sexiga bilder mellan träffarna. Spänningen. Bekräftelsen av att veta att någon tycker jag är snygg och sexig. Att någon längtar hett efter min kropp...

Jag har gett upp hoppet om min fru och trots motstånd till otrohet överväger skaffa en älskarinna. Men hur gör ni när det gäller det intima och säkerheten när det gäller sjukdomar? Jag älskar oralt ge och ta samt tycker sådär om kondomer. Hur gör ni? Man vill ju gärna få maximal utdelning.
  • Anonym (Jack)
    Anonym (Lovie) skrev 2019-05-15 08:11:45 följande:

Vi har oralsex men använder kondom. Skulle vara så lagom snyggt att komma hem med en könssjukdom...

Utför han oralt på dig? Som kille så kan man använda kondom som du säger men som kille svårt att skydda sig i oralt sammanhang. För mig är i alla 90% att utforska kvinnan och i synnerhet använda min tunga.
  • Anonym (Jack)
    Sgtwolf skrev 2019-05-15 09:15:40 följande:

Hitta någon som är frisk.....

Leta efter en upptagen kvinna som inte ligger runt hur som helst. Bygg upp tillit och lär känna varandra.

Då vet du rätt snabbt om du måste skydda dig eller om hon är frisk. Har hon varit aktiv med flera eller att hon misstänker att hennes kille/man har nått på sidan av, kan du alltid "begära" att ni kollar upp er innan.

Håller med om att om man har en älskare/älskarinna så vill man göra "allt".

Så är ambitionsnivån. Men vad händer om hennes man smyger bakom ryggen på samma sätt?
  • Anonym (Jack)
    Anonym (Jack) skrev 2019-05-14 18:12:35 följande:

Tro mig, sex är det sista min fru tänker på.
  • Anonym (Jack)
    Sgtwolf skrev 2019-05-15 10:23:34 följande:

Skicka henne till mig så kommer sex vara det ända hon tänker på sen.

Hon har fått det alternativet men hon vill inte. Du må vara bra men jag är ändå bäst och där har vi vårt problem.
Svar på tråden Hur ofta träffar ni älskaren/älskarinnan