Inlägg från: hangonasec |Visa alla inlägg
  • hangonasec

Gravid BF Jan 2020

Elina85 skrev 2019-05-20 12:00:21 följande:

Hej alla!

Plussade den 25/4 och tror att BF är 1/1 ??

Åh vad kul, tidigt som jag :) hoppa gärna in i fbgruppen!
  • hangonasec
    Lempius skrev 2019-05-20 10:52:55 följande:

Jag kanske vågar hoppa in här. Plussade i fredags och bokade första mvc-besöket nyss. Är i vecka 5, planerat, men ändå lite paff. Andra barnet. Med en ny partner. Första barnet blev jag gravid med för nästan exakt 9 år sen, på dagen! Detta är, enligt appen, beräknat bara två dagar senare, 25 jan.

Grattis!
  • hangonasec
    Lempius skrev 2019-05-20 17:23:18 följande:

Tack! Detsamma! :) Man kanske ska gå med i fb-gruppen. Är det dig man mejlar då?

Precis, pma din mailadress knuten till fb!
  • hangonasec
    SolrosenH skrev 2019-05-20 18:29:02 följande:

Har precis gått in i vecka 8 enligt appen. Har Bf 2/1-2020.

Är så nervös då min kille vet att jag plussat men han vill inte riktigt. Men jag fullföljer. Det är mitt första barn och jag kan inte vara mer redo. Känner mig verkligen redo att bli mamma.

Han ändrar sig, hoppas jag.

Längtar så tills vi möts.

Vill inte veta vid ultraljud om vilket kön det är. Hihi

Grattis till er alla som plussat ????

Grattis! då är vi nära i datum!
  • hangonasec
    larssonc skrev 2019-05-20 17:27:49 följande:

Jag plussade idag, vääääldigt svagt och väldigt tidigt. Enligt uträkningar borde jag vara i 3+3, bf 31/1 (har en cykel på 24 dagar). Vi förlorade vårt andra barn i vecka 19 i mars detta år så är försiktigt optimistisk. Har även progesteronbrist så min kropp har svårt att behålla en graviditet så får se hur det går. Hoppas så vi får behålla det här barnet<3

Grattis! Håller tummarna för dig!
  • hangonasec
    legenden123 skrev 2019-05-21 17:42:04 följande:

Hallå på er!

Är idag i vecka 7 (6+1) och vill gärna följas åt med andra.

Är beräknad till ca 13 Januari 2020.

Jag bor i Västerås, vart bor ni?

Jag är sååååå otroligt trött, brösten ömmar men inget illamående än. Och känner mig otroligt uppblåst.

Grattis!

Det är bara att pma din mail så skickar jag inbjudan till gruppen
  • hangonasec
    lillainna skrev 2019-05-25 17:03:42 följande:

Glömde skriva i mitt inlägg att jag gärna skulle vilja vara med i fb gruppen :)

Pma mig din fb-mail så fixar jag det :)
  • hangonasec

Hej! Ledsen för att jag inte har svarat på pm, den hade loggat ur så fick inga notiser men jag svarar och fixar nu!

• hangonasec
    Blommande skrev 2019-06-15 11:49:31 följande:

Hej på er och grattis till alla graviditeter.

Jag väntar mitt andra barn, BF 19 januari. Mycket oro denna gången, efter förlossning med min son och en hel del annat som hände under hans första år drabbades jag av depression och panikångest. Nu finns oron över att det kommer hända igen. Är dessutom sjukskriven nu pga mkt illamående och yrsel.

Är gärna med i Facebook-gruppen, har skickat ett pm till dig hangonasec ????

Du ska ha fått en inbjudan nu! :)
  • hangonasec

Hej tjejer! Nu har jag gått igenom alla pm, kolla er fb för inbjudan eller er inbox här om jag har svarat om mer info

• hangonasec
    Malkarls skrev 2019-07-05 13:06:11 följande:

Hej alla och grattis!

Jag är gravid med första barnet och har beräknad BF i slutet på januari :) vi var och såg ett litet hjärta slå på tidigt ultraljud i vecka 8, så underbart. Nu vill man ju bara att första trimestern ska passera så att man kan slappna av lite.

Finns det något Facebook grupp? I så fall är jag jättegärna med om den är hemlig (vi har bara berättat för närmsta familjen än så länge)

Hej! Jag har svarat på ditt pm :)
  • hangonasec
    Mee skrev 2019-07-16 20:47:06 följande:

Hej!

Grattis till alla :)

Väntar min 3a och är i vecka 13+2, är beräknad 18 januari :)

Såg att ni har en fb grupp. Är det ?försent? att vara med i den eller får man gå med? :)

Pma mig din mailadress kopplad till fb :)
Svar på tråden Gravid BF Jan 2020