Inlägg från: hangonasec |Visa alla inlägg
  • hangonasec

Gravid BF Jan 2020

pfk1991 skrev 2019-05-12 20:31:43 följande:

Jag är i vecka 5+6 idag.Gjorde test i måndags så fortfarande väldigt chockad då jag var 99% säker på att mensen bara var sen. Första barnet och oplanerat :) Bor i Solna i Stockholm

Superroligt, grattis!! Kul med en till sthlmsbo :)
  • hangonasec
    lindahh skrev 2019-05-13 09:46:11 följande:

Jag går gärna med i den hemliga fbgruppen. BF januari 2020. Plussade för 6 dagar sedan. V 6 nu enligt appar.

Hej! Skicka din mail knutet till fb i ett pm så skickar jag en inbjudan :)
  • hangonasec

Alla ni som har pmat mig men har ännu inte kommit in i gruppen, glöm inte era mailadresser så att jag kan skicka en inbjudan. Bara ett pm räcker alltså inte så kolla eran inkorg :)

• hangonasec
    azraaa skrev 2019-05-13 20:32:43 följande:

hej! vart skickar man sin mail till dig för att vara med i den hemliga gruppen??

Hej! Klicka på mitt namn och skriv ett meddelande till min profil så hamnar det i min inbox :)
  • hangonasec
    Linessa skrev 2019-05-14 04:49:33 följande:

Grattis till alla <3

Plussade igår :)

Inga barn sen tidigare, snart 34 år så väldigt efterlängtat plus!

Sunshineinmylife skrev 2019-05-14 05:42:51 följande:

Hej hej stort grattis till er alla:) jag är 36 år och har två pojkar som är stora så det blir en sladdis om det går vägen, 12+14 år iår blir dom. jag har haft två missfall på 1,5 år så senaste var i april förra året så det har tagit lite tid men igår så kändes det som mensen skulle komma och det har den gjort i några dagar men inte haft lika ont som vanligt och den var två dagar sen och det har den varit innan med och lite små spänningar i brösten som kommer och går så jag tänkte det är nog inget men köpte ett test rfsu ändå och blev ett tydligt rosa streck igår efter jobbet o blev så otroligt glad och chockad för jag har gått och tänkt att jag är klimakteriet haha, jag är beräknad enligt appen 19 januari.

Linessa skrev 2019-05-14 04:49:33 följande:

Grattis till alla <3

Plussade igår :)

Inga barn sen tidigare, snart 34 år så väldigt efterlängtat plus!

Hej! Grattis till er alla tre!
  • hangonasec

Har upptäckt att visa får länkar till gruppen som verkar strula, hör av er igen bara så skickar jag igen :)

• hangonasec
    SElisabeth skrev 2019-05-17 20:14:47 följande:

Hej på er! 

Vad kul att ni redan skapat både en tråd är och en FB-grupp! Precis vad jag hoppades på när jag loggade in här för första gången på flera år för att se om det fanns just en sådan här grupp för oss som väntar bebis i januari. 

Om allt går som det ska väntar vi vårt andra barn i januari :) Enligt appen gick jag in i vecka 6 idag och beräknad BF är 16/1-20. Vi har en dotter sedan tidigare som precis fyllt 3 år (född i april 2016). Jag är 33 år gammal och flyttade nyligen från Stockholm till Höganäs i Skåne. :)

Jag är gärna med i er hemliga FB-grupp om jag får? Ska jag skicka PM med mitt namn till trådstartaren? 

självklart, det är bara att pma mig!
  • hangonasec
    SElisabeth skrev 2019-05-17 20:14:47 följande:

Hej på er! 

Vad kul att ni redan skapat både en tråd är och en FB-grupp! Precis vad jag hoppades på när jag loggade in här för första gången på flera år för att se om det fanns just en sådan här grupp för oss som väntar bebis i januari. 

Om allt går som det ska väntar vi vårt andra barn i januari :) Enligt appen gick jag in i vecka 6 idag och beräknad BF är 16/1-20. Vi har en dotter sedan tidigare som precis fyllt 3 år (född i april 2016). Jag är 33 år gammal och flyttade nyligen från Stockholm till Höganäs i Skåne. :)

Jag är gärna med i er hemliga FB-grupp om jag får? Ska jag skicka PM med mitt namn till trådstartaren? 

självklart, det är bara att pma mig!
  • hangonasec
    Emmlan13 skrev 2019-05-19 10:45:12 följande:

Hej alla!

Nu har vi äntligen plussat efter 3 års försök och tre ivf... Hoppas verkligen det lilla krypet vill stanna nu! ????

Stort grattis!
Svar på tråden Gravid BF Jan 2020