Inlägg från: MammaPolly |Visa alla inlägg
  • MammaPolly

Gravid BF Jan 2020

Hej!

Var på ul idag och fick se en liten böna där inne! Den såg frisk ut men blev flyttad till v 7 istället för v8, vilket jag räknat med redan pga att jag inte haft mens sedan mf.

Grät av oro hela vägen dit och av lättnad hela vägen hem typ

Fler med mycket oro?

• MammaPolly

Jag är bara i v8 och hsr mage! Tredje barnet och 6e graviditeten så kanske därför...?

Emmissss skrev 2019-06-18 07:43:16 följande:

Gick in i V.11 igår, har kuben 9 juli känns så himla lång tid tills dess.. V.14? Är det någon här som börjat fått mage? Jag har redan en liten kula haha.

• MammaPolly
    Emmissss skrev 2019-06-18 09:34:37 följande:

Ja det sägs ju att det syns tydligare då :) Jag spådde mig 1 vecka efter jag plussat (via telefon) och hon kunde se graviditeten och två friska barn. Men jag hoppas på ett haha! Var mycket annat som stämde också.

Tycker sånt där med att få veta framtiden är lite läskigt! Tänk att få veta något negativt eller att det inte stämmer alls!

Men såg hon just två barn i graviditeten eller bara i framtiden?

Spännande!
  • MammaPolly

Hej tjejer!

Jag är just nu såå orolig!

Jag är nu enligt tidigt ul i v.8+6.

I torsdags kväll hade jag en liten blödning (efter att ha använt svampmedel) och nu känner jag min inte gravid längte!

Tog ett gravtest, tänkte att det skulle lugna men det gjorde det INTE! Visst visar det positivt men inte alls så starkt som för några veckor sen!

Ååå... jag vet inte vad jag ska göra!

Kan någon ge mig råd, vad ska jag göra? Jag kan inte bara sitta och vänta!

Kan man åka till gynakuten för det här bara?

• MammaPolly
    Tripp skrev 2019-06-29 11:50:26 följande:

Ring gynak. för råd om hur du ska göra. Vad det gäller graviditetssymptom var jag också nojig när det plötsligt var uppehåll på 1-2 dagar, men det är fullt normalt enligt min bm. Kroppen vilar lite emellan symptomen ibland kanske kan man tänka. :)

Ringde och fick höra att om jag åker in kommer jag vara väldigt lågt prioriterad så jag får snällt vänta till måndag då jag kan få akuttid.

Men hon förstod iallafall min oro så det var ju skönt
Svar på tråden Gravid BF Jan 2020