Inlägg från: Mamma37år |Visa alla inlägg
  • Mamma37år

Gravid BF Jan 2020

Hej! Jag är en tjej på 37 år. Jag väntar mitt 4:e barn, BF 13/1-20 Har två barn som är 12 & 15 samt en 6 åring. Jag har många tankar kring kub test. Då jag varit yngre när jag fått mina

tidigare barn har det inte varit aktuellt. Men nu snurrar tankarna som aldrig förr.

Är orolig för allt, att få missfall, att ingen bebis finns där ( har dock gjort 4 positiva gravtest) att något är fel. osv. Jag åt starka medeciner när jag blev gravid ( har avslutat min medicinering). Men läkarna har informerat mig om att det finns risk för missbildning. Men vågar inte yttra sig alls då det inte vet något.

Jag känner mig förvirrad samtidigt glad över att vara gravid då oddsen att bli gravid va väldigt små!! Hur ska jag tänka? Vill tro att det fanns en mening med detta. Då mina äggstockar skulle ha Op bort till hösten. Men känner mig vilsen.

• Mamma37år

Va skönt för dig, jag har själv haft det nu i två dagar, hoppas på det bästa!! Ska på vul den 13/6 håller alla tummar att det inte är något fel. Är verkligen orolig.

Svar på tråden Gravid BF Jan 2020