Vad händer?
Vet inte vad detta bör ligga under, måste mest skriva av mig lite.
Har en relativt regelbunden mens, 40+ som man är så kan den hoppa några dagar hit eller dit men nu är jag på dag 32 och jag har aldrig gått över dag 29. I dagarna då jag förväntade att mensen skulle komma blev jag supertrött, tidigt också, precis som jag brukar. Men ingen mens dök upp. Sedan kom lite svag mensvärk som sedan dag 26 har kommit och gått, hag känner mig svullen i underlivet som jag alltid gör timmarna innan jag börjar blöda och det har jag gjort nu i flera dagar men bara till och från. Ibland känns det som att det rinner till och jag rusar till toaletten i tron om att mensen har kommit men nej, ingenting, bara lite flytningar.
Jag tog ett test i går morse på dag 31 som visade ingenting och ändå sitter jag här utan mens och inga av mina vanliga tecken som tyder på att mensen är på g, jag som alltid har superont innan, mår jättelika och känner mig magsjuk, det är liksom då jag vet att nu är det på g men ingenting och jag känner mig så uppgiven. Ska tilläggas att vi försöker inte skaffa barn så därför förstår jag inte vad som händer, mer än att vi kanske var lite slarviga dör kring påsk. Men det är inte dom att hag då gärna vill bara gravid att jag inbillar mig.