Inlägg från: fridasandquist |Visa alla inlägg
  • fridasandquist

Jag ångrar att jag blev förälder, trivs inte som mamma

Är 17 år och min son är 2 månader, har alltid älskat barn och alltid velat ha barn men de va inte planerat att skaffa barn tidigt vilket kom som en chock! Velade fram och tillbaka om jag skulle göra bort eller behålla men sen så bestämde jag mig för att behålla det.

Hade flera ups ans downs under graviditeten då jag va orolig över hur det kommer bli osv men va ändå glad för att bli mamma! Visste redan att jag va redo för att bli mamma.

Många berättade att man inte kommer få den sömn man brukar få, att amning kan vara jobbigt osv! Att de fanns nackdelar med att ha barn, men sen så kom min lille och det kändes såå naturligt verkligen, kändes som att jag har varit mamma tidigare! Jag älskar att vara mamma, det bästa beslutet jag någonsin tagit! Jah tycker knappt att det är jobbigt, det kan finnas nån nackdel men kommer bara på fördelar???? trotts att jag har en krävande bebis och inte får så mycket sömn så tycker jag knappt att det är jobbigt! Jag älskar verkligen att vara mamma:)

Svar på tråden Jag ångrar att jag blev förälder, trivs inte som mamma