Hur vill du ha sex
Förutom att frågorna är märkligt ställda är det ju beroende på stämning. De allra flesta varierar väl mellan romantiskt och råknull?
Förutom att frågorna är märkligt ställda är det ju beroende på stämning. De allra flesta varierar väl mellan romantiskt och råknull?
Oops. Hur hamnade vi på transgråt vid religiösa ceremonier? Det var tvära kast. Var det inte lite väl offside att ta den värsta ytterligheten du kunde komma på?
https://stegforhalsa.se/det-ar-halsosamt-att-grata/
Gråt behöver inte vara "lycklig" för att ventilera känslor. Var god läs ovan hur och varför. Det finns mängder med studier i ämnet om man vill fördjupa sig.
Ja, det finns människor som har sex som självskadebeteende. Det finns människor som har det mesta som självskadebeteende. Dras dina tankar alltid dit? Är din första tanke och utgångspunkt för en diskussion när du ser en restaurang bulimi och anorexi?
Och vad har det med ingången att tala om för andra att det de tänder på är rätt/fel/märkligt? Dessutom i ett forum för sex/samlevnad?
A) Jag har inte påstått att det är fel att gråta vid religiösa ceremonier, endast att ditt argument var extremt långsökt. Varför påstår du att jag dömer dem?
#halmgubbe 1
B) Om du ska citera får du gärna göra det rätt. Att stoppa in ett "alltid" i något ger en helt annan betydelse än den jag avsåg. " Alla tänder på olika saker och vet ju själva vad som är "sunt" för dem och inte." skrev jag.
#halmgubbe 2
C) "Och ja, jag tänker på bulemi och anorexi när jag ser visa människors förhållningssätt till till att äta. " så skrev jag inte heller. Jag skrev när du såg en restaurang. En liknelse för ditt hopp till sex som självskadebeteende i en diskussion om sex och gråt.
När jag ser en restaurang tänker jag på mat och normalt ätande, det som de allra, allra flesta ägnar sig åt. Ser jag en undernärd person peta i maten tänker jag på anorexi.
När en person på ett forum skriver att hon tycker om smisk tills hon börjar gråta tänker jag att det är hennes grej, inte att det är ett självskadebeteende, precis som allt annat folk tänder på.
"Jag ser kvinnor som är tillsammans med män som är destruktiva, jag ser män som är tillsammans med kvinnor som skadar dem, och nej människor mår inte alltid bra i sina val. Människor vet inte alltid vad som är dumt. Klart att människor ibland har osunda förhållningssätt till sex, som allt annat."
Jaha? Vem har förnekat det? Vad har det med personens inlägg eller diskussionen att göra? Jag har definitivt inte förnekat det, Tvärtom om du läser. Att det finns ger ingen automatisk koppling till inlägget.
"Har inget emot smisk för övrigt. Tycker inte det är ett dugg konstigt att njuta av det eller tända på det."
Det framgick. Du tycker inte att det är konstigt, alltså är det inte konstigt? Fast det är konstigt om man vill gråta i samband med sex?
Jag ser ingen vits med att diskutera med människor som för den typen av retorik. Vore trevligt om du inte lade åsikter på mig jag inte har och sedan diskuterar med din egen konstruktion.
Hon skrev i en tråd där ämnet är hur man vill ha sex. Tror du att hon beskriver den sex hon helst vill ha utan att tycka det är njutbart?
I övrigt. Du pratar "tolkningar" i varje mening. Gör sedan din tolkning av vag jag skriver och bollar din egen tolkning tillbaks till mig. Det är definitionen av halmgubbe. Jag är inte intresserad av att försvara något jag inte tycker efter ditt behag.
Mitt sista inlägg till dig. Saknar än en gång ignoreknappen i detta forum.