Hur vill du ha sex
Variation är A och O, likaså kommunikation.
Ibland vill jag ha långsamt romanistiskt sex, då man ser varandra ljust i ögonen under akten. Andra gånger vill jag bli smiskad till gråt och sedan tagen vilt och djuriskt.
Variation är A och O, likaså kommunikation.
Ibland vill jag ha långsamt romanistiskt sex, då man ser varandra ljust i ögonen under akten. Andra gånger vill jag bli smiskad till gråt och sedan tagen vilt och djuriskt.
Jag håller med.
Jag förstår att man kan njuta av smisk och att man kan tända på dominans... Men gråta... Det låter inte sunt tycker jag.
A. Ditt sätt att uttrycka dig att det var "värsta ytterligheten" lät onekligen som om du var kritisk, men nåväl. Ska jag tolka det som att du även tycker det är sunt att gråta pga helig ande?
B.Fundera på vad innebörden av meningen "Alla tänder på olika saker och vet ju själva vad som är "sunt" för dem och inte", ger för innebörd? Det är ett konstaterande att man ju själv vet vad som är sunt. Så enkelt är det inte. Se dig omkring i världen. Finns massor av människor som tänder på saker som inte är sunt.
C. Jämförelsen med en restaurang var otroligt dålig som exempel eftersom jag inte kopplar sex med självskadebeende. Däremot tycker jag att "smisk till gråt" låter osunt. Är den tanken verkligen så främmande att det kan vara negativt att börja gråta av smisk?
Hade personen beskrivit situationen mer, och beskrivit att det var en positiv gråt, och njutbart hade jag inte reagerat.
Jag hoppas att män som ger smisk i första hand ser det som en varningsklocka om kvinnan börjar gråta. Det bör vara den första tanken.
Varför är det okej att tänka på anorexi när du ser en smal person peta i maten. Jag har själv tidigare i livet varit med om flera personer som reagerat på att jag inte åt så mycket. (jag var naturligt smal, men välmående) En person talade i klarspråk om anorexia, så din koppling till anorexi kan också vara fel. Jag tycker ändå det är bra att folk reagerar och vågar lägga sig i, även om det var jobbigt. Jag tror jag ändå blev mer medveten om mina matvanor, men det var jobbigt också.
Mina exempel om människor som lever i osunda relationer, handlar om att människor inte alltid vet sitt bästa. Man kan tända på något som skadar i längden.
Mina inlägg bygger på dina svar. DINA UTTALANDEN. Jag skrev inte att det var ett självskadebeende. De orden valde jag till DIG eftersom du skrev att "Alla tänder på olika saker och vet ju själva vad som är "sunt" för dem och inte". Varför är det okej att tänka på anorexi när någon petar i maten, (dvs något osunt) men inte tänka att kan vara osunt att gråta av smisk.