Inlägg från: Anonym (Zig Natur) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Zig Natur)

Hur vill du ha sex

Hur vill du att sexet skall vara?
    Soft och romantiskt, där fokus ligger mer på kärlek än sex?
    eller ett mellanting där sex får lite större betydelse?
    eller vill du ha det djuriskt där fokuset ligger på just sex?

/Zig Natur

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur vill du ha sex
  • Anonym (Zig Natur)
    New Dawn skrev 2019-05-07 11:45:18 följande:

Väldigt konstig uppdelning, enligt min åsikt.

Varför skulle inte sk soft och romantiskt sex kunna innehålla oralsex? Det är väl ganska grundläggande?

Sex som bygger mer på kärlek kan mycket väl innehålla analsex och "hårdare sex" för övrigt.

Inget av alternativen passar.

Men då är det svarsalternativ 2 man ska välja, lite hårdare än alt 1.
    Oralsex är enigt de kvinnor jag träffat för porrigt och inget de vill ha eller ge,
    Så är tex fallet i mitt nuvarande förhållande. och analt har jag aldrig träffat någon som ens skulle komma på tanken att prova.
  • Anonym (Zig Natur)
    Anonym (?) skrev 2019-05-07 12:08:57 följande:
    Va? På riktigt? De vill alltså inte ens bli slickade? Hur många kvinnor har sagt så till dig?
    De jag haft förhållande med de senaste 25 åren, 3 st för att vara exakt. Den första tillät bara samlag under täcket så jag absolut inte skulle kunna skönja några könsdelar. De andra har jag haft oralt med vid enstaka tillfällen, men efteråt fått höra att de inte gillar sådant, det är alldeles för porrigt.
  • Anonym (Zig Natur)
    New Dawn skrev 2019-05-07 12:25:27 följande:
    Fast att dina kvinnor inte velat ha oralt har ju inget med den generella uppfattningen om sex att göra.

Tror det är många som vill ha mjukt sex, där oralsex ingår.
    Starta en egon omröstning om denna inte passar dej.

• Anonym (Zig Natur)
    Anonym (Kvinna) skrev 2019-05-07 12:03:55 följande:

Variation är A och O, likaså kommunikation.

Ibland vill jag ha långsamt romanistiskt sex, då man ser varandra ljust i ögonen under akten. Andra gånger vill jag bli smiskad till gråt och sedan tagen vilt och djuriskt.

Så sant, och man kanske uppskattar alla alternativ ovan lika mycket fast vid olika tillfällen. Hade kanske varit intressantare att ställa frågan om var man sätter sin övre gräns istället.
  • Anonym (Zig Natur)
    Smecker skrev 2019-05-07 15:08:00 följande:
    Du baserar hela frågeställningen på de tre kvinnor som inte har uppskattat det.
    Jag tydliggjorde vad som avsågs för typ av sex genom att ta med det som exempel.

Frågar du mej så tror jag de flesta kvinnor vill få, något färre vill ge.

Sedan kan jag meddela att jag haft sex med kvinnor som uppskattat det (och mycket mer) men i de förhållanden jag haft har det varit sämre.

Är vi klara nu, eller ska du läsa in ännu mer som jag inte påstått?
  • Anonym (Zig Natur)
    Smecker skrev 2019-05-07 13:42:00 följande:
    Jag invänder mot det statistiska urvalet. Det är som om du på tjugofem år träffat tre vegetarianer, och därmed drar slutsatsen att kvinnor i allmänhet inte gillar kött. Det blir lite.. eh.. snett?

Skall vi använda anekdotisk bevisföring så vet jag att alla kvinnor gillar oral- och analsex.
    Okej, om vi skulle göra samma omröstning om vegetarian/köttätare så hade jag frågat så här:

Vilken typ av matätare är du:
    1: Vegan
    2: Vegetarian
    3: Köttätare

om jag sedan hade sagt att de tre jag haft förhållande med har varit veganer,
    hade det då betytt att jag ser det som att alla skulle vara veganer?
    Skulle omröstningen vara baserad på felaktiga grunder just därför?
    Knappast.

Svar på tråden Hur vill du ha sex