Inlägg från: Sofiiakarin |Visa alla inlägg
  • Sofiiakarin

BIM Juni

Zzaara skrev 2019-06-10 10:18:59 följande:

jag tog ett igår  :) jag har bim 18/6. 

Vad var resultatet? :) har BIM 19/6
  • Sofiiakarin

• Sofiiakarin

• Sofiiakarin
    larssonc skrev 2019-06-10 10:36:53 följande:

[quote=79681358][quote-nick]Sofiiakarin skrev 2019-06-10 10:10:07 följande:[/quote-nick]Har du ingen bild på gravtest?[/

Det är så svagt så vet i tusan om det går att se men här är en bild

JAG SER!!
  • Sofiiakarin
    Butembobaby skrev 2019-06-10 12:37:48 följande:

ÄL +7 Idag.

Ömmar i livmodern.

Är även lös i magen och har flytningar. Påminner om sist jag var gravid, så är hoppfull!

Jag är jätte öm! Fattar inte. Hade äl i fredags eller lördags. O haft sen mycket omkring där. Sen dess är jag jätte öm o svullen. Molvärk.. Har en son på 14 månader också.
  • Sofiiakarin

[quote=79682886][quote-nick]Matom95 skrev 2019-06-10 21:55:52 följande:[/quote-nick][/quote]

Alltså jag ser ett streck. Kan du inte ta ett idag på morgonen istället? :)

• Sofiiakarin

Alltså på riktigt. Det här med molvärk/ilning sedan äl? Någon som vart med om detta? Jag har aldrig känt av detta. O tänkt om det är urinvägsinfektion men nej... Bim 19/6. Känns så tidigt men ändå så svårt o släppa de för de kommer o går hela tiden?!

• Sofiiakarin

Alltså har en sån känsla. Att jag är gravid. Sen kommer de en realist i mig som bara Neeejjjj du inbillar dig. Men ilar ju i magen varje dag nu. Inte hela tiden. O innan när jag gjorde nummer 2 och tog i (haha asså sorry för info) så gjorde de lixom lite ont i "tjejmagen" som jag säger.... Test känns för tidigt bim -6. Vad säger ni? Jag har ju en son på 14 månade. Så vet ju hur de är o vara gravid. Men de minnet är lixom som bortblåst.

• Sofiiakarin
    Laloppan skrev 2019-06-13 17:22:10 följande:

Om jag skall försöka sätta ord på hur det känns i magen så är det mer en tyngd, jag känner liksom "livmodern" eller området däromkring, nästan konstant. Det gör inte ont, men är något dovt.

MEN JAAA! Dovt ja! Där har vi ordet. De känns mest på kvällen på mig?! Jag är bim - 6 o har en sån känsla! Men är så jääääkla rädd att jag bara inbillar mig :( jag tränar endel o äter väldigt bra kost just nu också. O tycker att jag känner mig svullen. Så man brukar känna vid mens ni vet. Det är ju nu jag brukar känna mig som mest slim och snygg! Men nej.. Magen är svullen. Hela magen! Behöver inte betyda ngt jag vet. Har bara en stark känsla... Vill testa men vågar ej.
  • Sofiiakarin
    Laloppan skrev 2019-06-13 21:45:05 följande:

Då är vi ju ungefär lika långt från bim. Jag är på - 6 eller - 7. Tvivlar hela tiden på min känsla, vilket jag gjorde förra gången med. Men folk har sagt till mig flera gånger att "bara för att det gick lätt första gången finns det inga garantier för att det gör det andra gången". Så är väl lite hjärntvättad av det. Känner lite att varför skulle jag ha sån tur? Säkert bara kraftig pms.

Tänker också att de är kraftig pms! Haha blir koko!
Svar på tråden BIM Juni