Inlägg från: Sofiiakarin |Visa alla inlägg
  • Sofiiakarin

BIM Juni

Tjoppa12 skrev 2019-06-06 14:15:47 följande:

Ja, hurra!! Haha

Ja jag sa det till honom, att egentligen ligger vi ju nääär vi vill. Men har hört nåt om att varannan dag ska vara bäst, men vi kör väl på så får vi se :D

Haha ja. Men de ska man göra! Annars. Blir de inte någon njutning (så är det för oss) talar bara för mig själv. Lycka till haha!
  • Sofiiakarin
    Gabriela11 skrev 2019-06-06 17:33:27 följande:

Tack! Det blir alltid mycket sämre på bilder. Strecket är kvar nu efter så många timmar..kan väl hoppas

Om det är ett streck o har gått ett par timmar så tror jag det är positivt! Hoppas :)
  • Sofiiakarin
    Gabriela11 skrev 2019-06-06 14:11:00 följande:

Vill någon titta på mina bilder? Tack snälla!

Haha alltså. Jag sparade din bild o redigerade den så man ser skuggorna där. O det syns mycket tydligare då! Så jag tror fasiken du är gravid! :)))
  • Sofiiakarin

Tror ni min ägglossning är på g?! Igår var de så himla svagt på ett test. Har molvärk i tjejmagen konstant.. Sorry att jag tjatar haha. Men tycker det är så svårt med ägglossningstest.
  • Sofiiakarin
    Lustablong skrev 2019-06-06 20:29:03 följande:

Ja visst är det på G! imorgon tror jag att det är ännu starkare.

Tack för du svarar :)
  • Sofiiakarin
    Gabriela11 skrev 2019-06-06 20:44:37 följande:

Yup! Kör på. Bumsi bumsiii <3 håller tummarna!

Haha! <3
  • Sofiiakarin
    Löken370 skrev 2019-06-06 20:42:08 följande:

Hej!

Tror jag är på äl+10 eller äl+12 idag, kan jag ta ett test eller är det för tidigt? Har testlagrets graviditets test men vet inte om det är förtidigt?

Har inte en aning om när jag har BIM :/

Försök o vänta lite istället! :)
  • Sofiiakarin
    Lustablong skrev 2019-06-06 22:59:22 följande:

Om några timmar är det BIM -1 och jag tog detta ÄL-test nu innan jag gick och la mig. Jag vet att det inte är grav test men kan det ha en fingervisning?! Har BIM på lördag och jag är så spänd.

Några kommentarer?!

Ojoj! Jag hoppas du tar ett gravidetstest nu på morgonen! :)
  • Sofiiakarin

Positivt ägglossningstest va? Ingent snack om saken?? Vi låg igår hurra! Får försöka ligga imorgon igen med. Ikväll ses vi ej!
  • Sofiiakarin
    CaRH skrev 2019-06-07 12:47:24 följande:

Inget snack om saken! Det där är positivt!

Tack för du svarade, :)
Svar på tråden BIM Juni