Inlägg från: millaonskarbebis |Visa alla inlägg
  • millaonskarbebis

BIM Juni

Hej.

Jag är 25 år. Gjorde abort i juni förra året. Jag har även PCO sen flera år så det var en chock för mig att jag blev gravid. Har dock ej kollat efter aborten hur det ser ut där inne.. Hur som. De senaste 5 månaderna har jag haft en menscykel på 22 dagar.

Jag hade sex 1-2 dagar efter ägglossning. Då hade vi avbrutet (han sprutade alltså inte i mig). 1 vecka efter ägglossning hade vi fullbordat samlag (han sprutade i mig).

Jag hade BIM den 27 juni alltså igår men mensen har inte kommit än. Jag tog ett gravtest igår som visade negativt. Jag har haft sjukt ömma bröst (inte bröstvårtor) sen ett par dagar. Jag har även haft molvärk till och från sen 4 dagar. Jag har även inte haft aptit samtidigt som har känt mig tokhungrig. Har också blivit såååå känslig (gråter över allt typ). Igår var jag helt torr (inga flytningar) men idag kändes det som att mensen kom men när jag kollade så var det vattniga genomskinliga flytningar.

Kan jag vara gravid? Kan testet ha visat fel? Någon mer som har liknande erfarenhet? Hur har det gått? Hjälp

Svar på tråden BIM Juni