ankan88 skrev 2019-06-23 09:21:03 följande:
Hänger på här ett tag. Bim 21 eller 22/6. Vi har försökt och försökt och försökt lite till i 2,5 år att få ett gemensamt barn. Precis gjort en fertilitetsutredning som visade att maken har lite färre simmare än normalt men enligt läkare ska det gå att bli gravid ändå så vi blev ok-stämplade och utan åtgärd. Hon såg en fin stor äggblåsa när vi va där den 5/6 så någon dag efter det torde ägget släppt.
Jag har 4 barn sedan innan och han har 1 så barn kan vi ju bevisligen göra, bara varit svårt att få till något tillsammans.
Men så igår på bim (eller bim+1)fick jag sånna där djävulska hugg i magen, vek mig fan dubbel och kunde knappt andas och än mindre prata. Enda gångerna jag känt så är när jag varit gravid tidigare gångerna. Samma tidpunkt, precis vid bim. Till och med maken reagerade och sa att så där ont brukar du väl inte ha?!
Idag vaknade jag med mensvärk, känns inte riktigt som mensvärk utan mer som att drar och spänner. Fått mer ont i brösten oxå, har alltid ont i dom mellan äl och bim men skulle mensen varit på g så hade det klingat av, inte blivit värre igen till idag.
Tidigare grav har jag plussat några dagar efter bim så känner inte att det är lönt än och har för den delen inga test hemma ändå så. Efter 2 år utan plus tappar man liksom lusten att testa och kommer mensen så gör den det ändå. Men magkänslan säger att det är något den här gången.
Håll en tumme för oss är ni snäll.
Åh hoppas <3 håller tummar och tår