• joss1234

BIM Juni

Hej! Jag är ny här och har för första gången börjat med bebisverkstad med mannen :) Vet ju att det kan ta lång tid men man blir ju ändå taggad och hoppas på plus! har bim 12-13 juni och har i några dar nu känt av ett himla yrsel, kommer och går under dagarna, så att det riktigt snurrar. Aldrig känt förut. Har även lite tryck i brösten och stundtals lite molvärk. Vill testa redan imorgon måndag men är nojig att det är för tidigt? Då 3 dar innan bim typ ????

• joss1234
    Gummsan83 skrev 2019-06-09 14:13:46 följande:

Lite tydligare :) lycka till allesammans. Vill bara säga att jag inte har haft några känningar alls. Fick dock på BIM dagen extrem mensvärk och trodde att den skulle komma. Kände att kroppen tömdes på vätska precis som den gör innan mens men kom ingen. Så inget i bröstet, Lite spänd i magen bara .. inte öm, bara spänd. Kram på er

Stort grattis till dig!!!
  • joss1234

Ja sant! Ni som testat och fått plus (nu eller tidigare), hur tidigt har ni isåfall fått det? Innan bin? Isåfall hur många dagar?

• joss1234

Jag är på bim -3 idag och tog ett test nu på morgonen som var negativt :/ men har varit gravid för några år sen som slutade i MF och då plussade jag flera dar efter bim. Men man vet ju aldrig. Har fått sjukt ömma bröst och yrsel som kommer och går sen 4 dar tillbaka, tycker mig känna konstiga dofter också haha.

Jaja.. tror jag väntar in bim nu innnan jag testat igen!

• joss1234
    larssonc skrev 2019-06-10 10:36:53 följande:

[quote=79681358][quote-nick]Sofiiakarin skrev 2019-06-10 10:10:07 följande:[/quote-nick]Har du ingen bild på gravtest?[/

Det är så svagt så vet i tusan om det går att se men här är en bild

Ja ser nåt där jag med!!!
  • joss1234

[quote=79683561][quote-nick]Monkan93 skrev 2019-06-11 08:54:20 följande:[/quote-nick]

BIM -7. Någon som ser något?

MF för exat 3 veckor sedan och har haft HCG <0.6 emellan (jobbar på lab, så har kollat med blodprov)[/

quote]

Jag ser absolut något!! Det ser ut som början på ett streck!

• joss1234

Själv är jag inne på bim-2 tror jag, tog ju ett test från tento igår som va negativt men vågade inte ta ett idag.. så väntar kanske till imorgon eller bimdagen. Så nervös. Men fått mer molande värk idag i tjejmagen, ömma bröst, extrem trötthet, igår kunde jag knappt hålla ögonen öppna efter 17.00!! Plus yrsel som kommer och går, kanske lite metallsmak i munnen. Vet inte alltså.. vill ju så gärna.

När testar ni? Och vilka test rekommenderar ni?

• joss1234

Jag fick tyvärr min mens i onsdags, så får testa nästa månad igen! Lycka till alla ni som väntar och testar <3

Svar på tråden BIM Juni