BIM Juni
Ni som kanske är testfreaks?!
NÄR börjar ni testa, innan bim??
Ni som kanske är testfreaks?!
NÄR börjar ni testa, innan bim??
Hej tjejer jag behöver tips och råd ifrån er.
det är nämligen så att jag fyller 30 år idag och ska ha min fest på lördag 15 juni. som ni förstår så försöker vi med barn och jag är beräknad mens på tidag den 18 juni.
jag vill så klart veta innan festen eftersom om jag inte dricker så kommer alla att förstå.
Hur ska jag göra??
[quote=79688216][quote-nick]Zzaara skrev 2019-06-13 11:28:15 följande:[/quote-nick]Hej tjejer jag behöver tips och råd ifrån er.
det är nämligen så att jag fyller 30 år idag och ska ha min fest på lördag 15 juni. som ni förstår så försöker vi med barn och jag är beräknad mens på tidag den 18 juni.
jag vill så klart veta innan festen eftersom om jag inte dricker så kommer alla att förstå.
Hur ska jag göra?? [/
Ta tidiga graviditetstest på fredagen kanske (eller hur tidigt man nu kan testa)? Ett annat tips är att köpa alkoholfria viner och annat och hälla upp i glasflaskor så att man inte ser etiketten, så tänkte jag göra på midsommar om jag får positivt på stickan :)
Varje gång jag ska ha mens så får jag det natten till den dagen eller på morgonen. skulle ha min mens idag men inte fått den, åker så klart och köper tidigt test och tänket att jag väntar till jag hålligt mig någon timme men eftersom jag är kissnödig helatiden så kunde jag inte vänta...
kissar och det visar inget :O