Zzaara skrev 2019-06-13 11:47:18 följande:
ja jag tänkte ta ett tidigt test. men att dricka alkoholfritt kommer bli problem. alla som kommer vet att jag är "glad i spriten" så många kommer bjuda på drinkar och om jag då inte tar det så är cirkusen igång.
det är absolut inga problem om jag plussar för då berättar jag bara som det är. men det är ju om det inte plussar. vågar jag lita på det resultatet ?
Haha jag är likadan med "glad i spriten" så jag förstår precis vad du menar, förutom att jag kommer inte berätta om jag plussar (vill denna gång vänta tills v 12).
Det kan ju bli ett falskt negativt så jag skulle heller inte ha litat på det förrän bim-dagen kommer.
Om du har mörkfärgat glas eller plastmugg så kan du låtsas dricka och sen hälla över till din killes glas när ingen ser och sen ha alkoholfritt i glaset. Sen ju fullare folk blir ju enklare är det att lura dem.
Man kan ju också gå på toa om någon vill shota eller sånt för då kommer man ju undan, oftast orkar inte folk vänta hur länge som helst så då är shotstunden över.
Är det shot så läste jag någonstans att om du låtsas tar shoten och sen dricker vatten efteråt så kan du spotta ut shoten i vatten (då ska det ju vara i samma färg)
Så länge du inte sväljer så tar inte kroppen upp alkoholen.
Prata ihop dig med din kille så får han hjälpa dig att dricka upp din dricka när ingen ser.