• Lyra78

BIM Juni

Det här blir vårt 8:e försök, tredje barnet.

1/6 Babycakes79, Cheneyney, elenoresara

3/6 Hallonsaft24 

4/6 Grossess, Lyra78 

5/6 Evi82

7/6 Espressom, Smlan

8/6 Gummsan83, Gabriela11

9/6 Pixpoxy

10/6 Nervösanonym, Lunne 

11/6 Irene122 

12/6 CaRH

23/6 Mathilda999

29/6 VictoriaBerggren
  • Lyra78
    Flyttar BIM-datumet framåt då jag hade sen ägglossning. 

BIM listan :) 

1/6 elenoresara, Nellyros, skaleq, höstmamma 

2/6 Maya 889 

3/6 Hallonsaft24, Cheneyney, Miluci 

5/6 Evi82 

7/6 Espressom, Smlan, Lunne, Grossess

8/6 Gummsan83, Gabriela11, Tillyra, Lustablong, Pikai, Lyra78 

9/6 Pixpoxy, Nymphadora

10/6 Nervösanonym 

11/6 Irene122 

12/6 CaRH 

16/6 MaryCherry, Enniie 

18/6 Hoppfull26, Sobioor, Pusstuss, Monkan93 

20/6 ViktoriaBerggren 

21/6 Halindizor 

22/6 Theresia92, Babycakes79, Tjofsan01

23/6 Mathilda999 , Luktärtan
  • Lyra78
    Förstabarnet123 skrev 2019-06-05 13:46:19 följande:

Hoppar in!

2:a barnet planeras, mitt nick till trots ;) Är 32 år (står galet på min profil).

Är på BIM +1 och tempen droppade under coverline igår på BIM. Accepterade ödet och väntade dystert på mensen....

Men! Har inte dykt upp nån mens än och tempen har höjts igen? Igår på BIM så kände jag mig

"sjuk". Frossa, rödblommig i ansiktet, oförklarligt trött, lite lätt illamående.

Idag var tempen uppe högt igen och är inte sjuk, men känner mig helt klubbad sv trötthet och frusen, lätt illamående på morgon/fm.

Vågar man ändå hoppas fast tempen dök rejält på BIM? Hoppet pendlar upp och ned ????

Lite samma för mig. Jag är inte på BIM ännu, men tempen droppade rejält och jag tänkte att suck ok mensen kommer någon dag för tidigt. Men ingen mens eller mensvärk och nu har tempen skjutit i höjden! Jag kan inte hjälpa att hoppet gjorde likadant Drömmer
  • Lyra78

Jag är så trött och besviken på dessa teststickor Skrikandes. Tempen har hållits hög så jag testade idag med en RFSU sticka, BIM i morgon. Bara nån minut efter kommer det fram ett tydligt streck! Blir så himmelens glad och hjärtat nästan stannar. Måste fixa lite andra grejer och tittar på nytt kanske två minuter senare. Ingenting. Har flera gånger fått spökstreck och kemisk grav och egentligen lovat mig att aldrig testa i förväg men har svårt att hålla mig ändå. Men det här var ett starkt och tydligt streck som sen bara försvann. Nån annan som varit med om nåt liknande? Borde man egentligen inte kolla på stickan före 5-10 min har gått? Äsch, kan inte släppa det här Rynkar på näsan.

Svar på tråden BIM Juni