• Smlan

BIM Juni

Hoppar över till denna tråd från BIM maj. Det började positivt med att jag plussade på BIM-1 (med CB digitalt) men testtokig som jag är och med ett MA i bagaget fortsatte jag testa och jag fick tyvärr bara svagare och svagare test efter BIM. På BIM+4 tog jag ett nytt digitalt test och det visade "inte gravid"  :(

Har ingen erfarenhet av tidigt missfall så jag vet inte när jag kan tänkas blöda och när nästa ÄL blir. Fick lite rött på pappret idag så jag håller tummarna att det startar nu så man kan sätta igång igen. BIM blir väldigt osäker men jag får uppdatera det senare.

BIM 7/6

• Smlan

BIM-lista: 

1/6 Babycakes79, Cheneyney 

3/6 Hallonsaft24 

4/6 Grossess 

5/6 MiaAhlin 

7/6 Espressom, Smlan

10/6 Nervösanonym 

11/6 Irene122 

29/6 VictoriaBerggren

• Smlan

Får tyvärr ta bort mig själv från listan. Gjorde ultraljud idag efter missfallet och det fanns rester kvar :( Nu måste jag vänta en mens innan vi kan försöka igen för att det inte ska vara förhöjd risk för missfall. Fy fan vad det här suger!!

1/6 Babycakes79, Cheneyney, elenoresara

3/6 Hallonsaft24 

4/6 Grossess, Lyra78 

5/6 Evi82

7/6 Espressom

8/6 Gummsan83, Gabriela11

9/6 Pixpoxy

10/6 Nervösanonym, Lunne 

11/6 Irene122 

12/6 CaRH

23/6 Mathilda999

29/6 VictoriaBerggren

• Smlan
    Gabriela11 skrev 2019-05-16 08:21:05 följande:

Usch vad jobbigt! Beklagar verkligen! :( Ta hand om dig och lycka till! <3

Tack! Jag ska försöka fokusera på nåt annat den här månaden, ska bara komma på vad... Jag kommer igen i juni-tråden :) Hoppas förstås att folk i denna tråd slipper hoppa över till den.
  • Smlan
    Babycakes79 skrev 2019-05-16 13:33:31 följande:
    Åh vad tråkigt. Hände mig precis innan min dotter, men det tog sig första "riktiga" försöket efter missfallet så misströsta inte för mycket. Er tur kommer!
    Tack! Det här är mitt andra missfall i raden så jag hoppas verkligen på tredje gången gillt... Mitt förrförra BF datum (när jag fick missfall i vecka 11) börjar närma sig med stormsteg, 2019-07-03 så jag hade verkligen hoppats på att få bli gravid innan dess. Vi får ett försök på oss i juni. Det blir all in då!
  • Smlan
    Babycakes79 skrev 2019-05-17 10:04:00 följande:
    Håller tummarna! Det här är vårt tredje försök, hoppas verkligen det tagit sig. Nu är ÄL över så bara vänta och se. Försöker att ta det chill men det är så svårt!
    Det är ändå skönt när ÄL är över och man har gjort vad man har kunnat. Men väntan är förstås lång. Lycka till! Jag hoppas att vi inte ses i juli-tråden ;)
Svar på tråden BIM Juni