Inlägg från: hallonsaft24 |Visa alla inlägg
  • hallonsaft24

BIM Juni

Hoppar in här. Har BIM den 3 juni. Det blir första riktiga försöket efter mitt MF. Hoppas innerligt på att det ska gå hela vägen denna gång. Vi har försökt sedan december.

BIM-lista:

1/6 Babycakes79, Cheneyney

3/6 Hallonsaft24

4/6 Grossess

5/6 MiaAhlin

6/6 Emmissss, Espresso

11/6 Irene122

• hallonsaft24

Är på ÄL+6 idag.

Igår fick jag ordentlig molvärk i nedre delen av magen och på nått sätt så kände jag att den här gången har det funkat och att jag är gravid.

Vi får väl se om det stämmer!

Fick missfall i V8 i april och ända sedan plusset så kändes det fel och som att något inte stämde. När jag var gravid med dottern så visste jag till 100% att jag var gravid redan en vecka efter ÄL. På nått sätt så tror jag att jag känner väldigt tydligt vad som händer i min kropp.

Hoppas verkligen att jag har rätt även denna gång.

• hallonsaft24

ÄL+11 idag och känner inte ett skvatt. Jag som var så övertygad förra helgen att det gått vägen.

Man tror ju såklart att alla graviditeter ska kännas likadant. Kände så tydligt veckan innan BIM med både dottern och innan mitt MF.

Suck att man ska sitta här och överanalysera allt.

Bim på måndag, det blir en lång väntan.

• hallonsaft24

Negativt test idag med, så trist!

Är på BIM-2 och alla känningar är bortblåsta.

Önskar att jag helt kunde sluta tänka på när ÄL och BIM är och bara njuta av att försöka. Men det är så svårt. Har alltid plussat på BIM-2 tidigare så nu känns det helt kört.

Hur går för er andra med BIM nu i dagarna?

• hallonsaft24

BIM idag och toknegativt. Tempen jade även sjunkit så nu kommer väl mensen när som helst.

Trist, men det är bara att fokusera om och försöka igen.

Lycka till tjejer!

• hallonsaft24

Ingen mens ännu, är på BIM+1

Kan man fortfarande plussa?

Tidigare graviditeter så har jag plussat tydligt på BIM-2. Kan det skilja så mycket på hormonnivåerna gång från gång?

Svar på tråden BIM Juni