tar gärna emot tips omgående
hej jag och min man har ett väldigt AKTIV UNFHUND TIK vi har en omplacering född den 11 september 2018 hon har bott hos oss ca 1 månad. har glömt hur de är att ha unghund . hur ska man göra för hon ska slappna av och vara lugn inomhus . hon sover väldigt lite om dagarna inomhus och så fort vi rör oss så ska hon hänga med om man så bara går på toa tex. jobbigt är de ocj hon är just nu även väldigt trotsig .
och har ni nå bra tips på hur jag och min man ska kunna ha sex utan att hon ska störa jäkligt jobbigt börjar de bli. så vi tar tacksamt emot alla tips och råd då de var över 12 år sen vi hade en valp .våran första hund fick somna in sommaren 2018 . får hoppas ni inte misstolkar alla frågor men försökte goggla men blev ej
klok . och snälla
INGA PÅHOPP ELLER ANNAN SMUTSKASTNING VI SÖKER ENDAST RÅD. VI VILL BARA ATT HON KAN SLAPPNA AV OCH VI MED EFTERSOM VI GLÖMT HUR DE VAR ATT HA EN UNGHUND .HAR VARIT MED FÖRUT OM OLIKA PÅHOPP DIREKT MAN GJORT NÅGOT INLÄGG AV NGT SLAG
Att hon följer er inne och "stör" när ni har sex beror nog på att hon inte är trygg nog att vara ensam ännu. Ni får ha tålamod och låta hunden landa och bli trygg hos er och sen börja träna passivitet och ensamhetsträning. En så ung hund som redan bytt hem kan kräva en hel del innan den slår sig till ro med nya ägare och nytt hem.