• Anonym (Taskigt läge..)

Tror frugan ljuger för mig... Hjälp?

Okej! Jag vill börja med att säga det att jag har alltid litat på min fruga till 100% jag har det tankesättet att om jag inte litar på någon så kan det lika gärna vara.  

Min fruga har precis kommit hem från en resa med sina vänninor. Dom var 7st som drog iväg varav en av dom är en väldigt god barndomsvän till mig. Det var inget snack innan, utan vill dom resa och dra i sig lite drinkar så tycker jag självklart att dom ska göra det. Jag är iväg på galejj ibland och i mina ögon är det bara sunt. 

Men nu 4 dagar efter resan har jag fått höra av min barndomsvän och frugans vännina att kanske inte allt har hänt som min fruga har återberättat resan. Tydligen har min fru haft kontakt med en man under resan dessa två träffades under dag 3 av resan och snacka lite skit med varandra på fyllan, men det visar sig att min fru har försökt bjuda med han till tjejgänget för drinkar dagen efter också, men då kände kände resten av hennes vänninor att de bara ville vara "gänget" inte behöva ha med en engelsktalande främling.

Då hade hon mött upp han ensam, detta hände sedan de resterande 4 kvällarna. Hon kom hem och sov men vem fan vet vad som hänt när dom träffades?

Anyway... Jag undrar hur jag ska ta upp detta utan att outa min barndomsvän och hennes vännina och utan att jag ska framstå som en svartsjuk galning. Jag menar det är väl ok att hänga lite med nån snubbe så länge inget händer, men då kanske hon borde ha nämnt det för mig?  

Vad tycker ni jag borde göra? Vad är eran "take" på situationen? 

• Svar på tråden Tror frugan ljuger för mig... Hjälp?
  • Anonym (Kompis)
    Anonym 8238942384 skrev 2019-05-09 15:20:06 följande:
    Haha,  jag har också gjort det men då ville "loverboys" fru ha en affär med mig som hämd  
    Haha detta har hänt mig med. Min dåvarande flickvän och min bästa vän låg med varandra. Jag fick reda på det, berättade för min väns tjej, och vi knullade som hämnd. 
  • klen
    Anonym (Skild och gift) skrev 2019-05-09 19:24:25 följande:
    Haha ja jösses! Så hon blev jätte bra "kompis" med en kille i fyra dagar men glömde berätta att hon var gift?! Tomte

Men för att vara lite hämd begärlig så kan du väl kolla på hans FB och se ifall han har en tjej/fru. Har han det så skicka hans text till henne.  {#emotions_dlg.djavulsk}
    Utmärkt idé!
  • Anonym (många olika)
    Anonym (Taskigt läge..) skrev 2019-05-09 11:07:47 följande:

Hej alla! 

Tack för all feedback från allihopa kommer inte orka svara på er alla men har läst allt. 

Tänkte ni vill veta lite mer då det börjat bli lite komiskt det hela. 
    Jag bor fortfarande hos min vän pratat lite med min fru men har sagt att jag måste ha lite mer tid för mig själv innan jag orkar ta den stora konversationen för nu känns det som jag bara är förbannad och inte kommer lyssna. 

Men till det komiska, jag har fått en facebook-meddelande förfrågning från den här mannen min barndomsvän påstår att min fru varit med. Han har skrivit ett meddelande för att försäkra mig om att inget har hänt etc, detta är uppenbarligen gjort på min frus önskan. Varför han gör det? Beats me. Jag hade nog inte gjort det. Han har också gjort bort sig i meddelandet där han nämner att han inte var klar över att hon hade en man hemma och hade han vetat det skulle han aldrig ha umgåts med henne. Så hon har inte nämt det liskom... Så han har ju garanterat försökt varför skulle han annars hängt med henne. Så har hon gjort nått med han eller bara flörtat och hållt han runt fingret för uppmärksamhet? Lutar ju åt att dom gjort något.... KOMSIKT hela skiten. 

Blir väl att börja käka finduslådor och leva ungkarlsliv igen.... 

Som kvinna där mannen gått i stå vad gäller uppvaktning/uppmärksamhet så kan jag säga att det kan ha varit bara flirt för att få uppmärksamheten. 

Kan även vara så att hon hamnat i någon åldersnoja eller så och ville testa sin attraktionsförmåga. Inget försvar nåndera, men en förklaring 
  • Anonym (man)
    Anonym (många olika) skrev 2019-05-13 07:55:39 följande:
    Som kvinna där mannen gått i stå vad gäller uppvaktning/uppmärksamhet så kan jag säga att det kan ha varit bara flirt för att få uppmärksamheten. 

Kan även vara så att hon hamnat i någon åldersnoja eller så och ville testa sin attraktionsförmåga. Inget försvar nåndera, men en förklaring 
    Fast ärligt talat, spelar det någon som helst roll VARFÖR hon gjorde som hon gjorde? Jag menar om någon gör inbrott i ditt hus, bryr du dig om varför personen gjorde så, om han hade skulder, drogmissbruk, taskig sand i sandlådan som liten, etc?  Förmodligen inte, allt som spelar någon roll för dig är ATT personen gjorde inbrott hos dig och att det betyder att personen inte går att lita på och någon man helst inte ska ha nära sig.
  • Anonym (FYI)

Hej ts, nu har det gått några dagar. En uppdatering kanske.

• Anonym (!)
    Anonym (FYI) skrev 2019-05-13 14:12:07 följande:

Hej ts, nu har det gått några dagar. En uppdatering kanske.

Undrar också hur det går för TS.
  • Anonym (FYI)
    Anonym (!) skrev 2019-05-13 20:23:40 följande:
    Undrar också hur det går för TS.
    Visst gör ju ts som han vill i sin egen tråd men det är synd när trådar bara dör.
  • Anonym (Sad)

Några månader har gått, hur går det för er?

Antar att du inte vet så mycket mer om vad som hände

• Anonym (FYI)
    Anonym (A) skrev 2019-08-02 15:45:58 följande:

Hur har det gått?

Ja, det hade varit väldigt intressant att få en uppdatering. Vet inte varför ts la ner men det såg ju inte så lovande ut för deras relation.
  • Anonym (FYI)
    Anonym (Taskigt läge..) skrev 2019-05-09 11:07:47 följande:

Hej alla! 

Tack för all feedback från allihopa kommer inte orka svara på er alla men har läst allt. 

Tänkte ni vill veta lite mer då det börjat bli lite komiskt det hela. 
    Jag bor fortfarande hos min vän pratat lite med min fru men har sagt att jag måste ha lite mer tid för mig själv innan jag orkar ta den stora konversationen för nu känns det som jag bara är förbannad och inte kommer lyssna. 

Men till det komiska, jag har fått en facebook-meddelande förfrågning från den här mannen min barndomsvän påstår att min fru varit med. Han har skrivit ett meddelande för att försäkra mig om att inget har hänt etc, detta är uppenbarligen gjort på min frus önskan. Varför han gör det? Beats me. Jag hade nog inte gjort det. Han har också gjort bort sig i meddelandet där han nämner att han inte var klar över att hon hade en man hemma och hade han vetat det skulle han aldrig ha umgåts med henne. Så hon har inte nämt det liskom... Så han har ju garanterat försökt varför skulle han annars hängt med henne. Så har hon gjort nått med han eller bara flörtat och hållt han runt fingret för uppmärksamhet? Lutar ju åt att dom gjort något.... KOMSIKT hela skiten. 

Blir väl att börja käka finduslådor och leva ungkarlsliv igen.... 

Ts...Har du börjat käka finduslådor än?  skulle vara intressant att få höra hur det gick.
  • Anonym (FYI)
    Anonym (FYI) skrev 2019-09-30 23:16:10 följande:
    Ts...Har du börjat käka finduslådor än?  skulle vara intressant att få höra hur det gick.
    Hej ts...Du har inte skrivit sedan 9 Maj så förmodligen har du lämnat tråden för gott.
    Men om du mot förmodan skulle titta in här någon gång skulle det vara väldigt intressant att få veta hur det gick...Om du fick reda på någon sanning, eller om ni fortfarande är ihop överhuvudtaget?
  • Anonym (FYI)

Undrar fortfarande hur detta drama slutade...??

• Anonym (Man2)

Jag var på swingersklubb I helgen. Jag pratade med en kvinna där som jobbade som lärare, hon är gift sedan 13 år, hennes man jobbar som IT chef, de har flera barn ihop. Hon var där på swingersklubben tillsammans med hennes mans bästa vän och en tjekompis. Hennes man trodde hon var ute på middag, men i själva verket knullade hon som ett djur med hennes mans bästa vän. Det roligaste av allt var att hennes mans bästa vän var väldigt svartsjuk och klarade inte av att andra män än honom visade intresse för henne.

Så kan det vara.

• Anonym (FYI)
    Anonym (Man2) skrev 2020-02-19 20:54:02 följande:

Jag var på swingersklubb I helgen. Jag pratade med en kvinna där som jobbade som lärare, hon är gift sedan 13 år, hennes man jobbar som IT chef, de har flera barn ihop. Hon var där på swingersklubben tillsammans med hennes mans bästa vän och en tjekompis. Hennes man trodde hon var ute på middag, men i själva verket knullade hon som ett djur med hennes mans bästa vän. Det roligaste av allt var att hennes mans bästa vän var väldigt svartsjuk och klarade inte av att andra män än honom visade intresse för henne.

Så kan det vara.

Och ?
  • Anonym (Man2)
    Anonym (FYI) skrev 2020-02-20 00:01:37 följande:
    Och ?
    Det händer att folk ljuger för varandra.
  • 24ozhammer

Alla kvinnor ljuget och stjäl från sina män ,flörtar med andra och är extremt

Utseende fixerade ,så som man ska man veta att knackar Brad Pitt

På dörren och säger till din fru ,kom det är jag och du nu

Så lämnar hon dig och era barn utan att blinka, Kvinnor är bara ihop med oss

I väntan på något bättre! Medan vi män satsar för resten av livet så, snackar hon skit

Om dig till alla era vänner och har några mezzenger konton med nya killar för utvärdering

Och sen tömmer hon era konton ,så när hon lämnar dig så har du met pengar än du någonsin haft

Kvinnor är svin ,men jag älskar dom

Och jag vill tillägga om ni undrar jag har en jätte penis ,men kvinnor tror själva att

Storleken inte har någon betydelse för sexet, Men det har det!

Svar på tråden Tror frugan ljuger för mig... Hjälp?