Tror frugan ljuger för mig... Hjälp?
Update!
Ser att många verkar tro vi är medelålders, förståeligt när jag skriver "frugan" och är gift. Men vi är mellan 20-30år så relativt unga. Varit gifta i 5år dock.
Jag tog tillfället i morse vid frukost att prata om hennes resa, mer generellt som en intresserad make. Frågade lite mer ingående vad dom gjort, om dom var iväg på nån tour eller liknande. Inget för grävande för att outa mig själv ännu. Men nu till saken, hon berättade om nån rolig kareokekväll med "gänget" där dom hade druckigt sen varit ner till hamnen och åkt pariserhjul.
Min barndomsvän har också bekräftat att dom har gjort allt detta, men min fruga var inte med på något. Så det är definitivt nått som inte står rätt till här.. Har själv också börjat fundera på om min barndomsvän kanske sitter på mer information som hon inte törs berätta.
1 Din barndomsvän vill förstöra för er, antingen för att hon själv vill ha dig eller för att hon är avundsjuk.
2 Din fru ljuger för att hon har knullat som fan med den här karln.
3. Din fru låter bli att säga något för att hon vet att du kommer att tro att hon har knullat med den här karln och hon orkar inte med dramat.
4 Din fru låter bli att säga något för att hon kände något för den här karln, men vill varken ta det vidare eller har gjort något som hon inte borde. Hon vill bara ha sitt lilla 'äventyr' för sig själv.