Tror frugan ljuger för mig... Hjälp?
Hon för att hon vet vad som står på spel och han för att han är hennes vän och är förmodligen lojal mot henne inte dig, dessutom är det betydligt enklare för honom att neka istället för att bli indragen i ett drama och han kommer göra det som är enklast för honom.
Så tyvärr, du får nog göra som alla andra som varit i din situation, luska. Men du har iaf en alierad som kan hjälpa dig luska, det är mer än vad många andra har eller haft. Telefonen är ju kanske ett bra ställe att börja på. De flesta sköter väl det mesta av sin kommunikation via den, dator, facebook, och andra sociala medier, alla pusselbitar hjälper. Se det som att du bygger upp ett case för en rättegång, där man ska avgöra om personen är skyldig eller oskyldig. Har hon bil kan du tex lägga en telefon lite dold som du sen kan spåra, säger hon att hon varit på ett ställe men telefonen säger något annat så har du iaf bevis på att hon ljuger om var hon varit, och få kan man ju fråga sig varför?
Men som jag skrev tidigare, det är inte säkert att du får fram nåt, vissa är duktigare än andra på att dölja sina spår, men din tjej verkar inte vara speciellt försiktigt med tanke på att hon drog iväg med honom utan alla andra. Hon måste fattat att det skulle vara suspekt men sket i det. Sen är det inte säkert att de gjort nåt, kan ju vara att hon är förtjust i honom men inte gjort nåt än, men var det är på väg tror jag du redan förstår.