• Anonym (Linaa)

VAR får jag tag på en fräsch kille för sex?

Min man har inte velat ha sex på flera år! Nu har jag sagt till honom att jag vill ha en kille som blir kåt på mig och som vill ligga. Min man har helt tappat lusten. Jag är sexig, 60 år, och får många blickar på jobbet, men ingen som tar det vidare. Har ni tips? Jag skulle också helst vilja träffa en yngre kille som orkar och vill ha sex.Jag står inte ut utan sex längre!

• Svar på tråden VAR får jag tag på en fräsch kille för sex?
  • MrKrips
    Anonym (Linaa) skrev 2019-05-01 12:20:09 följande:

det kan jag inte hålla med om, kvinnor generellt nojjar om bröst, utseende, hår, för att inte tala om vikt mm. Testa att sprida glädje och uppskattning istället, de allra flesta människor OAVSETT kön behöver pepp och uppskattning. I Sverige är vi tröga med att både ge och ta emot komplimanger. Jag blir fortfarande förvånad när killar , till o med yngre ,stöter på mig eller ger mig komplimanger för min kropp på gym, trots att jag är 50...

Problemet är snarare när man har en falsk självbild. Många kvinnor höjs till skyarna av sina väninnor och bygger upp en konstruerad bild av sitt eget utseende. Kvinnor är väldigt dåliga på att ge konstruktiv kritik. Lilla gumman du är fin som du är gagnar inget.

Därför att killar går på vad som helst nuförtiden. Säger ingenting om din skönhet. Kvinnor får jämt komplimanger.
  • Skogshuggaren
    MrKrips skrev 2019-05-01 15:33:54 följande:
    Problemet är snarare när man har en falsk självbild. Många kvinnor höjs till skyarna av sina väninnor och bygger upp en konstruerad bild av sitt eget utseende. Kvinnor är väldigt dåliga på att ge konstruktiv kritik. Lilla gumman du är fin som du är gagnar inget.

Därför att killar går på vad som helst nuförtiden. Säger ingenting om din skönhet. Kvinnor får jämt komplimanger.
    Jag tycker att du låter negativ. Det finns väl damer i 50-årsåldern som ser bra ut? Izabella Scorupco hade jag inte tackat nej till, hon är 49 år.

När det gäller ursprungsfrågan har jag tyvärr inga andra tips än de vanliga: Jobbet, utbildningar, föreningar, bekantas bekanta o s v. 
  • MrKrips

Hon är modell, skådis, bra gener och tar hand om sitt yttre. Hur många kvinnor ser ut som henne? Nästan ingen.

Nej jag är bara realistisk och har stött på fenomenet ofta.

• Gbgkillen73a
    Anonym (Linaa) skrev 2019-05-01 12:21:38 följande:

ja fast bara sex? Var är kärleken i livet då? 

Ibland uppstår kärlek också. Till en början så är nyfikenheten och den ödmjuka lyhördheten fullt tillräckligt för att det ska bli fyrverkeri av underbara upplevelser är min erfarenhet.
  • Anonym (Linaa)
    Gbgkillen73a skrev 2019-05-01 18:38:01 följande:

Ibland uppstår kärlek också. Till en början så är nyfikenheten och den ödmjuka lyhördheten fullt tillräckligt för att det ska bli fyrverkeri av underbara upplevelser är min erfarenhet.

Ok, låter fint! Var får du tag på kvinnorna?
  • Anonym (Lisa)

Jag är 42 år och tycker att det är svårt att träffa nån.Eller så finns det bara drägg och såna ingen normal vill ha.Få väl leva som nunna då?

• Anonym (Stork)
    Anonym (Lisa) skrev 2019-05-01 18:50:01 följande:

Jag är 42 år och tycker att det är svårt att träffa nån.Eller så finns det bara drägg och såna ingen normal vill ha.Få väl leva som nunna då?

Kan inte svara på var det generellt sett finns bra, fräscha killar, bara vart det finns en sådan kille :)
  • Gbgkillen73a
    Anonym (Linaa) skrev 2019-05-01 18:42:11 följande:

Ok, låter fint! Var får du tag på kvinnorna?

Jag har hittat dem på body contact och på happy pancake. Det var inte lätt. Men värt besväret. Träffade även par.
  • Gbgkillen73a
    Anonym (Lisa) skrev 2019-05-01 18:50:01 följande:

Tids nog så hittar du också någon tror jag. Men man får jobba på att hitta någon. Det finns ju många dejtingappar. Sedan är det viktigt vilken relation man vill ha egentligen.
  • Anonym (Lisa)
    Gbgkillen73a skrev 2019-05-01 19:23:47 följande:

Tids nog så hittar du också någon tror jag. Men man får jobba på att hitta någon. Det finns ju många dejtingappar. Sedan är det viktigt vilken relation man vill ha egentligen.

Tålamod är verkligen bra ord.Vill inte träffa vemsomhelst i min ålder.
Svar på tråden VAR får jag tag på en fräsch kille för sex?