• MrKrips

VAR får jag tag på en fräsch kille för sex?

Det är väl bara att skapa ett smygkonto på Tinder.

Om du nu tröttnat på din gubbe borde du i första hand göra ett avslut. Otrogenhet leder sällan nån vart.

• MrKrips
    Anonym (Linaa) skrev 2019-05-01 11:39:15 följande:

haha hoppas nån säger precis dem orden till dig när DU är 50 :P 

Kvinnor har ju en viss tendens att överskatta sitt värde och utseende oavsett ålder. Inte första gången det sker.
  • MrKrips
    Anonym (Linaa) skrev 2019-05-01 12:20:09 följande:

det kan jag inte hålla med om, kvinnor generellt nojjar om bröst, utseende, hår, för att inte tala om vikt mm. Testa att sprida glädje och uppskattning istället, de allra flesta människor OAVSETT kön behöver pepp och uppskattning. I Sverige är vi tröga med att både ge och ta emot komplimanger. Jag blir fortfarande förvånad när killar , till o med yngre ,stöter på mig eller ger mig komplimanger för min kropp på gym, trots att jag är 50...

Problemet är snarare när man har en falsk självbild. Många kvinnor höjs till skyarna av sina väninnor och bygger upp en konstruerad bild av sitt eget utseende. Kvinnor är väldigt dåliga på att ge konstruktiv kritik. Lilla gumman du är fin som du är gagnar inget.

Därför att killar går på vad som helst nuförtiden. Säger ingenting om din skönhet. Kvinnor får jämt komplimanger.
  • MrKrips

Hon är modell, skådis, bra gener och tar hand om sitt yttre. Hur många kvinnor ser ut som henne? Nästan ingen.

Nej jag är bara realistisk och har stött på fenomenet ofta.

• MrKrips
    Anonym (Lisa) skrev 2019-05-01 18:50:01 följande:

Jag är 42 år och tycker att det är svårt att träffa nån.Eller så finns det bara drägg och såna ingen normal vill ha.Få väl leva som nunna då?

Beror väl på att du har på tok för höga krav i förhållande vad du kan leverera. Brukar se ut så på dejtingappar.
Svar på tråden VAR får jag tag på en fräsch kille för sex?