FDFMGA skrev 2019-06-18 18:43:00 följande:
Det var väl bra att jag gav dig en ingång till förståelse av växthuseffekten. Jag anser att detta räcker - kunskap är inget man kan begära att andra ska proppa i en i färdigtuggade portioner.
Nåväl - Greta Thunberg tycks inte vara bortskämd på detta område utan beredd att kämpa för såväl betyg som för klimat.
Nej, jag har inte förväntat mig att du med egna ord skulle kunna beskriva hur marknadsföring numer bedrivs utifrån ett evolutionspsykologiskt grepp. Men det är fint att du skriver att du försökt förklara skillnader mellan könen. Hoppas bara att du inte gör det för ofta. De flesta brukar se skillnaden direkt
Apropå din och Påven Johannas språkkampanj så stavas svamla med ett m, inte två. Det kan jag ju tycka att du borde känna till mot bakgrund av din praktiska erfarenhet inom området
"Nej, jag har inte förväntat mig att du med egna ord skulle kunna beskriva hur marknadsföring numer bedrivs utifrån ett evolutionspsykologiskt grepp"
du skrev något liknande i #652, i #664 skrev du "Hm, mitt svar gick visst upp i rök" jag citerade en del av inlägget i #657 "Kan du förklara med egna ord hur modern marknadsföring, godhetssignalering och politisk aktivism tillämpar evolutionspsykologiska teorier."
Anmälde du ditt inlägg för att kunna förneka vad du skrivit?
"Apropå din och Påven Johannas språkkampanj så stavas svamla med ett m, inte två. Det kan jag ju tycka att du borde känna till mot bakgrund av din praktiska erfarenhet inom området"
Den som förklarar växthuseffekten med "Koka upp vatten i en kastrull...." ska nog inte svamla om svammel. Det måste vara ont om motargument när man börjar gnälla på stavning, jag kan ju alltid skylla på dyslexi vad är din ursäkt för svamlet om kokande vatten?