Anonym (Mollie) skrev 2019-04-24 16:15:18 följande:
Men oj, mycket av det du skrev stämmer in på hur vi har det nu. Har inte berättat allt här heller! Han är väldigt svartsjuk, har alla lösenord till mina sociala medier och blir arg och sur om jag pratar med nån kille men det jag inte har berättat här är att jag var otrogen mot honom tidigt i vår relation och jag ljög om det länge men sen berättade jag och det känns som om han straffar mig nu pga det. När det gäller sexet så är det förnedringssex rakt igenom. Det känns som om jag är skyldigt honom att göra som han säger nu eftersom jag var otrogen mot honom.
Anonym (Mollie) skrev 2019-04-24 16:15:18 följande:
Men oj, mycket av det du skrev stämmer in på hur vi har det nu. Har inte berättat allt här heller! Han är väldigt svartsjuk, har alla lösenord till mina sociala medier och blir arg och sur om jag pratar med nån kille men det jag inte har berättat här är att jag var otrogen mot honom tidigt i vår relation och jag ljög om det länge men sen berättade jag och det känns som om han straffar mig nu pga det. När det gäller sexet så är det förnedringssex rakt igenom. Det känns som om jag är skyldigt honom att göra som han säger nu eftersom jag var otrogen mot honom.
Anonym (Mollie) skrev 2019-04-26 23:19:13 följande:
Ja! Ska jag beskriva det här eller? Ska vara mild! När han fick reda på att jag hade varit otrogen tog han mig i nr 2 enbart flera ggr om dagen i flera dagar. Jag blödde och hade ont, han njöt över att jag hade ont precis som han hade ont i hjärtat sa han! Han är hårdhänt, ger mig lavetter i sexakten, jag är hans sexslav säger han! Det är ass to mouth och jag suger hans...efter att han har varit i mig när jag har mens.....mm!