Min kille vill ha trekant med mig och hans ex
Samma grej hände mig ungefär... Men jag var betydligt mycket yngre än TS. Än idag (är dubbelt så gammal nu) så dras jag med de ekonomiska skulderna... Men värst av allt är nog de känslomässiga efterdyningarna!
Jag trodde han var guds gåva till kvinnorna, var blint förälskad och lät honom "äga" mig... Jag var tom. stolt över de "kärleksmärken" det blev på min kropp efter att han varit hos mig, det var ju bara ett bevis på att jag var älskad, hans....
Han pratade alltid om hur fin o snygg jag var och hur han ville ordna ett stort bröllop. Allt var väldigt övertygande. Han charmade alla....
Jag tror den där trevliga sidan av dessa män är det som gör dem LIVSFARLIGA! Även om deras aggressiva sida är det som lämnar trauman för livet...
Han ville mycket oxå tidigt i förhållandet. Bl.a. ha trekant. Gärna ville han ha två fruar, kom det senare fram.
Även han hade regelbundet sex med sitt ex, men det fick jag först veta många år senare... Jag var så blind att jag inte ville tro på det. Sedan skyllde han allt på henne, att det var hon som krävde sex för att han skulle få träffa deras barn....
Ack, denna typ av män vill jag aldrig mer ha nåt att göra med!!!!
SKYDDA DIG SJÄLV TS!!! KRAM!