Inlägg från: plättarmedsylt |Visa alla inlägg
  • plättarmedsylt

Min kille vill ha trekant med mig och hans ex

Anonym (Mollie) skrev 2019-04-24 16:15:18 följande:

Men oj, mycket av det du skrev stämmer in på hur vi har det nu. Har inte berättat allt här heller! Han är väldigt svartsjuk, har alla lösenord till mina sociala medier och blir arg och sur om jag pratar med nån kille men det jag inte har berättat här är att jag var otrogen mot honom tidigt i vår relation och jag ljög om det länge men sen berättade jag och det känns som om han straffar mig nu pga det. När det gäller sexet så är det förnedringssex rakt igenom. Det känns som om jag är skyldigt honom att göra som han säger nu eftersom jag var otrogen mot honom.

TS. Lämna den här killen nu! Han isolerar dig från dina vänner. Han har dina lösenord. Han får dig att gå med på sex du upplever som förnedrande. Han håller på att ta kontrollen över ditt liv! Spring medan du kan!
  • plättarmedsylt
    Anonym (Mollie) skrev 2019-04-25 09:15:41 följande:

Det är svårt att lämna eftersom vi blir mer och mer involverade i varandra, mina föräldrar älskar honom och alla tycker att han är så bra för mig osv. Snart ska vi även köpa en butik tillsammans , eller det är ju mina pengar och han kommer sköta hela den biten för jag arbetar med annat. Vad hans relation med hans ex gäller så kan det ju vara att hon är lika manipulerad hon som jag, jag känner ju inte henne och vet ingenting förutom det han har sagt till mig. Jag vill vara med honom samtidigt som det är han som styr allting, jag bara hakar på eftersom han lovar guld och gröna skogar.. och det där med 2 fruar som du skrev, nu när jag tänker efter så har han sagt att ?vi alla tre skulle kunna ha det så bra tillsammans ?....

Vad dina föräldrar och andra tycker om honom är irrelevant. Det är ju inte de som är tillsammans med honom. Det är inte de som tvingas till förnedringssex med honom. Vad känner DU för honom? Är du kär?Älskar du honom?
  • plättarmedsylt
    Anonym (Mollie) skrev 2019-04-26 23:19:13 följande:

Ja! Ska jag beskriva det här eller? Ska vara mild! När han fick reda på att jag hade varit otrogen tog han mig i nr 2 enbart flera ggr om dagen i flera dagar. Jag blödde och hade ont, han njöt över att jag hade ont precis som han hade ont i hjärtat sa han! Han är hårdhänt, ger mig lavetter i sexakten, jag är hans sexslav säger han! Det är ass to mouth och jag suger hans...efter att han har varit i mig när jag har mens.....mm!

Men herregud. Varför stannar du kvar hos det här svinet, TS? De enda förklaringar du har gett har varit att dina föräldrar gillar honom, att han har uppfostrat dina barn och att han sköter ekonomin. Du skriver ingenting om att du faktiskt älskar honom! Jag har försökt fråga dig om du gör det, men du svarar inte. Jag tolkar det som att du inte älskar honom. Varför är du då tillsammans med honom? Tycker du inte att en relation ska bygga på kärlek?
Svar på tråden Min kille vill ha trekant med mig och hans ex