Anonym (Mollie) skrev 2019-04-21 19:57:31 följande:
Det är tyvärr sant! Allting! Jag har alltid varit för snäll och råkat ut för folk som kör med mig. Han gör dock väldigt mycket för mig. Han styr upp och ordnar så det blir ordning och reda på saker som jag är slarvig med och mycket mera! Vi pratar så mycket framtid och kan kallar mig sin framtida fru mm. Jag är säker på att jag vill vara med honom förutom när han tar upp sitt ex! Känns konstigt att han vill att vi ska bli bästisar och sen ha sex ihop allihopa!
Mollie, menar inte att vara elak nu, men har du någon slags intellektuell funktionsnedsättning? Jag tror att den här killen ljuger för dig. Han säger vad du längtar efter att höra om framtiden i utbyte mot att han bor gratis, äter gratis (eller?), får en bil som du äger och har betalningsansvar för (försäkring, skatt, avbetalningar på bilen) och jag gissar att om ni köper hus så blir det du som står på lånen. Har en känsla av att du har gett honom kontroll över din ekonomi (han styr upp, HA). Det är alltid en väldigt dålig ide att ge någon annan makten över ens ekonomiska och övriga liv. Sälj bilen, bli av med lånet och säg till honom att vill han ligga med sitt ex så blir det utan din medverkan och då är det slut. Normala människor är 1) mycket sällan bästisar med sin partners ex, 2) har inte sex med vare sig bästisar eller partners ex, 3) har en partner som vill ha sex med sitt ex. Dumpa den här killen, du är så lurad. Han har redan sex med sitt ex utan dig.