Inlägg från: Anonym (-----------------) |Visa alla inlägg
  • Anonym (-----------------)

Min kille vill ha trekant med mig och hans ex

Du skrev tidigare om att han styrde upp saker du inte kan hantera, vad är det? Så vet jag inte hur dina tankar går efter att ha läst allas kommentarer, eller hur du nu kommer att göra med honom. Vill du berätta?

Anonym (Mollie) skrev 2019-04-23 19:40:23 följande:
    Han har hjälpt mig mycket med mina barn som var väldigt utåtagerande och trotsiga, nu är dem lugna och lyssnar på mig/oss! Samt min ekonomi som jag hade noll koll på förrut. Han tar hand om sånt nu. Kommer stanna kvar och se hur det blir framöver. Han har inte nämt trekant med hans ex sen jag sa häromdagen att jag vill fokusera på oss och inte henne med i bilden. Han pratar dock med henne i telefonen varje dag, flera gånger om dagen..
    Om du inte hade kontroll på ekonomin förut, hur kan du då veta nåt om hur han sköter den? Bra eller dåligt liksom. Om han tar lån i ditt namn, för över dina pengar till sig själv dig ovetandes osv. Men du kanske inte bryr dig då han är så bra med barnen...

Och varför sa du inte ifrån istället, att du aldrig kommer vilja ha trekant med exet?

Har du hört honom prata med henne i telefon, vad pratar dom om isåfall?
    Anonym (Mollie) skrev 2019-04-24 08:48:05 följande:
    Ibland har han haft henne i luren när han kommer hem från jobbet och då har han satt på högtalare så vi pratar alla tre. Dom berättar om deras planer i deras liv och hon pratar om vad som händer i hennes liv, det låter väldigt vänskapligt när vi pratar. Hon är trevlig och frågar mig saker osv och därför känns det inte heller som dom gör nåt bakom min rygg! Jag har sagt att det känns konstigt med just henne men jag sa ja till trekant med någon okänd från början . Det var han som tyckte att hans ex då var perfekt för då kunde vi samtlidigt bli vänner och då skulle jag känna mig mer trygg än med någon okänd!
    Och det här med ekonomin då, som jag skrev om. Du tänker inte på det, eller är orolig alls?

Sen är det en del som andra skriver om här som du inte svarar på alls, av nån anledning. Vet inte hur dina tankar går där som jag frågade om tidigare?

Har dina föräldrar gått in o styrt upp det åt dig förut o ordnat upp saker, eftersom du inte verkar bry dig så mycket? Förlitar sig på dom för dom ordnar ändå allt typ. För du verkar rätt obekymrad, eller om du bara inte förstår???

Anonym (Mollie) skrev 2019-04-24 11:31:26 följande:
    Mitt ex tjänade mycket pengar och skötte allt så jag är van att pengar är inte nåt problem! Jag tjänade också bra då men nu jobbar jag inte lika mycket.Har alltid haft pengar men nu är det lite kärvt. Jag har nog inte förstått läget tror jag.
    Nåja. Du verkar iaf inte bry dig om att den nuvarande killen skulle kunna ta lån i ditt namn eller för över dina pengar till sig själv osv. O vad som händer då. Som jag skrev om förut som du inte kommenterade?

Du kanske flyttade hemifrån direkt till exet  o inte vet hur man klarar sig själv, eller har nån diagnos vad vet jag. Det verkar som sagt som du varken förstår, bryr dig eller vill ta reda på mer o skiter i vad folk skriver här, o då kan jag inte göra mer. Lycka till
    Anonym (Yikes!) skrev 2019-04-25 09:43:03 följande:
    Nej! Förstår du inget av vad vi säger, du ska INTE köper en verksamhet som du inte har insyn i eller kunskap nog att driva, de pengarna kan du se dig om i månen efter.

Hur ser det avtal ut kring det köpet? (Jag gissar att jag redan egentligen vet svaret, att det inte finns något avtal på papper).
    Nej Ts verkar ju inte förstå eller bry sig om nånting, eller så är allt en hittepå-tråd eftersom det hela bara är för mycket..
    Tecum skrev 2019-04-25 20:15:51 följande:
    Hear hear, ett skolexempel på hur man inte ska göra i en relation.
    Ja eller vad säger du själv då, Ts slänger in en cliffhanger ibland, nu senast förnedringssex, sen starta butik. Som enbart HON ska stå för ekonomiskt. Hon, som inte har nån koll alls på pengar (skriver hon själv).

Jag skrattar inte åt Ts utan bara blir fundersam. Särskilt också som hon undviker att svara på o bemöta saker i tråden.
Svar på tråden Min kille vill ha trekant med mig och hans ex