• calidi

Flera orgasmer

Har hört att det finns män som då de fått en orgasm, kan fortsätta igen bara efter en mindre paus. Hur är det möjligt? Är det möjligt?

Är mycket avundsjuk på en sådan förmåga. Att hålla igen i flera timmar är lite jobbigt men det vägs ju i.o.f. upp av det trevliga som händer i alla fall. Fast går det av misstag är det ju kört.

Önskar det fanns orgasmfördröjande piller!

• Svar på tråden Flera orgasmer
  • Exoutlaw

Trodde det var en sak alla kunde. Det är ju bara o fortsätta köra o inte låta den slakna. Jag vet att jag som högst kommit 4 gånger efter varandra och kunnat fortsätta.

• Anonym (2)

Mitt KK kan spruta och sedan bli hård igen, knulla mig och spruta igen.

Så alltså två sessioner.

Att någon skulle klara fyra är såklart fantasier från p-filmer.

• Tom Araya
    calidi skrev 2019-04-18 16:37:11 följande:

Har hört att det finns män som då de fått en orgasm, kan fortsätta igen bara efter en mindre paus. Hur är det möjligt? Är det möjligt?

Är mycket avundsjuk på en sådan förmåga. Att hålla igen i flera timmar är lite jobbigt men det vägs ju i.o.f. upp av det trevliga som händer i alla fall. Fast går det av misstag är det ju kört.

Önskar det fanns orgasmfördröjande piller!

Förmågan att kunna fortsätta direkt efter en orgasm är nog en förmåga som är ganska få män förunnat.

Jag har dock i min bästa form kunnat komma igång igen efter 10-20 minuters vila om jag kommit ganska fort första gången.
    Men det har du kunnat vara lite problem med erektionen och sedan att nå fram till en ny orgasm.
  • Tom Araya
    Tom Araya skrev 2019-04-20 23:59:31 följande:
    Förmågan att kunna fortsätta direkt efter en orgasm är nog en förmåga som är ganska få män förunnat.

Jag har dock i min bästa form kunnat komma igång igen efter 10-20 minuters vila om jag kommit ganska fort första gången.
    Men det har du kunnat vara lite problem med erektionen och sedan att nå fram till en ny orgasm.
    , inte du.
  • Bagar Bengtsson

Nu är jag en bit över 40 år men har alltid kunnat komma ganska så snart efter att ha kommit. Nu tar det kanske 10 minuter om jag vill bli hård igen. Har man hållit på länge så är det ju inte lika aktuellt att komma igen.

Oftast beror det på hur många gånger frugan vill komma. Hon vill dock inte att jag slickar om jag sprutat i musen och då tar det lite längre tid att få henne att komma och det kan ju påverka ståndet när man kör en andra gång.

• Anonym (En gång.)
    Anonym (Tjejen) skrev 2019-04-20 19:43:59 följande:

Min nuvarande kan det. Han kan komma och sen om jag börjar ta på kuken igen blir han hård och han kan spruta igen. Trodde inte det var möjligt faktiskt. Mycket stor skillnad mot mitt ex som blev så avtänd efter att han kommit, tror knappt det gick samma dag med honom.

Underbart är det att kunna förlänga sexet :)

Kul att det funkar bra för er! Min frus ex är som din kille och jag är som ditt ex tyvärr :(
  • Anonym (En gång.)
    Exoutlaw skrev 2019-04-20 22:48:46 följande:

Trodde det var en sak alla kunde. Det är ju bara o fortsätta köra o inte låta den slakna. Jag vet att jag som högst kommit 4 gånger efter varandra och kunnat fortsätta.

Tyvärr inte. Om jag försöker fortsätta köra slaknar jag på 10- 20 sekunder och sen är det bara att dra sig tillbaks.
  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (En gång.) skrev 2019-04-21 13:18:08 följande:

Kul att det funkar bra för er! Min frus ex är som din kille och jag är som ditt ex tyvärr :(

Okej, ja visst är det trevligt men inte så att jag skulle se det som något negativt om det var omvänt. Det var mycket jag saknade med exet gällande vårt sexliv, så just den "oförmågan" var minsta problemet.

Min nuvarande är på ett helt annat sätt och det är väl mer det som spelar någon roll. Om en man får sin kvinna att njuta och engagerar sig i hennes behov också så räcker det gott och väl.

Bland annat att exet aldrig ville ligga kvar efteråt och mysa, kramas. Han ville typ fly. Så det är ju nåt du kan påverka. Skillnaden blir därför enorm när jag har en nu som fortsätter att kyssa mig, smeka kärleksfullt osv. Ibland leder det därför till en omgång till men som sagt, det är inte det som är det viktiga egentligen.
  • Anonym (Lycklig)

Min man är snart 40 år och han kan bli hård o komma om och om igen under samma dag:)

Inte längesen vi hade sex 7 gånger en dag på semestern. Varit tillsammans över 20 år... Lycklig..

• Anonym (Bikille)

Vi män kan komma på olika vis.

Jag kan av anlasex få typ kvinnliga fontänorgasmer 15 gånger men när det blir spermaorgasm blir det tvärtomt i påsen och sexlusten dör o koman kommer

• Anonym (En gång.)
    Anonym (Tjejen) skrev 2019-04-21 15:15:47 följande:
    Okej, ja visst är det trevligt men inte så att jag skulle se det som något negativt om det var omvänt. Det var mycket jag saknade med exet gällande vårt sexliv, så just den "oförmågan" var minsta problemet.

Min nuvarande är på ett helt annat sätt och det är väl mer det som spelar någon roll. Om en man får sin kvinna att njuta och engagerar sig i hennes behov också så räcker det gott och väl.

Bland annat att exet aldrig ville ligga kvar efteråt och mysa, kramas. Han ville typ fly. Så det är ju nåt du kan påverka. Skillnaden blir därför enorm när jag har en nu som fortsätter att kyssa mig, smeka kärleksfullt osv. Ibland leder det därför till en omgång till men som sagt, det är inte det som är det viktiga egentligen.
    Jo man får ju försöka göra det bästa möjliga med den förmåga man har. Det skulle bara vara så skönt att slippa den begränsning som det innebär att det är slut på samlaget om det råkar gå efter några minuter. 
Svar på tråden Flera orgasmer