Inlägg från: Anonym (En gång.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (En gång.)

Flera orgasmer

Min fru hade en pojkvän som kunde flera gånger på raken. Han kunde fortsätta direkt efter utlösningen och ofta ännu en tredje gång. Det var en fördel att inte behöva vara rädd för att samlaget skulle ta slut plötsligt. Råkade det gå för fort kunde han ändå fortsätta. Ibland kunde det bli väl långa samlag när han jagade sin tredje orgasm, men i huvudsak tyckte hon att det var positivt med en kille med denna förmåga. För mig är det tyvärr kört när det har gått.

• Anonym (En gång.)
    Anonym (Maskrosen) skrev 2019-04-19 13:42:27 följande:

Ja en sådan kille hade jag velat ha:)

Jo men dom räcker inte till alla tyvärr :) Jag läste nånstans att det är en mindre del av männen som har denna förmåga, främst yngre män. Och är det nån äldre som har " flera skott" så är det ofta nån dom har tränat upp denna förmåga i yngre år och sen lyckats hålla igång den. Tidig debut lär också ska vara en fördel. Sen är det säkert genetiskt också. En del har större förmåga helt enkelt.
  • Anonym (En gång.)
    Anonym (Maskrosen) skrev 2019-04-19 14:52:30 följande:

Ja men satsar på yngre älskare. Träffade en som klarade detta. Var lika kåt efter han sprutat. 23 år.

Får leta vidare:)

Ja min frus ex var visst 22. Hade varit aktiv sen han var 15... Själv var jag 28 vid debuten så mina chanser hade nog gått. Inte vet jag om jag skulle ha klarat flera gånger som yngre heller. Frun var förvånad först stt jag inte kunde fortsätta :( Hoppas du hittar nån partner som kan tillfredsställa dins behov. Hur gammal är du själv?
  • Anonym (En gång.)
    Anonym (Tjejen) skrev 2019-04-20 19:43:59 följande:

Min nuvarande kan det. Han kan komma och sen om jag börjar ta på kuken igen blir han hård och han kan spruta igen. Trodde inte det var möjligt faktiskt. Mycket stor skillnad mot mitt ex som blev så avtänd efter att han kommit, tror knappt det gick samma dag med honom.

Underbart är det att kunna förlänga sexet :)

Kul att det funkar bra för er! Min frus ex är som din kille och jag är som ditt ex tyvärr :(
  • Anonym (En gång.)
    Exoutlaw skrev 2019-04-20 22:48:46 följande:

Trodde det var en sak alla kunde. Det är ju bara o fortsätta köra o inte låta den slakna. Jag vet att jag som högst kommit 4 gånger efter varandra och kunnat fortsätta.

Tyvärr inte. Om jag försöker fortsätta köra slaknar jag på 10- 20 sekunder och sen är det bara att dra sig tillbaks.
  • Anonym (En gång.)
    Anonym (Tjejen) skrev 2019-04-21 15:15:47 följande:
    Okej, ja visst är det trevligt men inte så att jag skulle se det som något negativt om det var omvänt. Det var mycket jag saknade med exet gällande vårt sexliv, så just den "oförmågan" var minsta problemet.

Min nuvarande är på ett helt annat sätt och det är väl mer det som spelar någon roll. Om en man får sin kvinna att njuta och engagerar sig i hennes behov också så räcker det gott och väl.

Bland annat att exet aldrig ville ligga kvar efteråt och mysa, kramas. Han ville typ fly. Så det är ju nåt du kan påverka. Skillnaden blir därför enorm när jag har en nu som fortsätter att kyssa mig, smeka kärleksfullt osv. Ibland leder det därför till en omgång till men som sagt, det är inte det som är det viktiga egentligen.
    Jo man får ju försöka göra det bästa möjliga med den förmåga man har. Det skulle bara vara så skönt att slippa den begränsning som det innebär att det är slut på samlaget om det råkar gå efter några minuter. 
Svar på tråden Flera orgasmer