Inlägg från: Anonym (Hanna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hanna)

Killar - feminist som tjej?

Anonym (kille) skrev 2019-04-18 15:44:34 följande:

Nej, skulle aldrig kunna vara ihop med en feminist. Jag vill ha någon som tror på alla människors lika värde och jämställdhet, inte någon som tycker kvinnor är värda mer än män.

Skulle aldrig kunna vara ihop med en kille som inte vet definitionen av ordet feminist. Så avtändande med okunskap.
  • Anonym (Hanna)
    Anonym (Nätdejting4ever) skrev 2019-04-18 16:10:53 följande:
    Han är ändå upptagen tror jag?
    Jaha?
  • Anonym (Hanna)
    Anonym (Nätdejting4ever) skrev 2019-04-18 16:09:27 följande:
    Det är just därför den sansade grå massan bör ryta till och säga att nu är det nog. Precis som en del högergubbar gjorde mot nazisterna (osäkert om resultat blev nå? bra dock).
    Du menar på samma sätt som män bör ryta till och säga ifrån att nu är det nog med ofredande av kvinnor?
  • Anonym (Hanna)
    Anonym (Nätdejting4ever) skrev 2019-04-18 17:44:14 följande:
    Nej, inte riktigt så. Trodde du verkligen det?
    Klart jag inte trodde. Det är bara kvinnor och muslimer som ska ta avstånd för vad andra kvinnor och muslimer gör. 
  • Anonym (Hanna)
    Anonym (Nätdejting4ever) skrev 2019-04-18 17:39:08 följande:
    Du låter inte så värst sympatisk idag.
    Jag bara tyckte din kommentar var märklig. Den hade liksom inget med mitt svar att göra.
  • Anonym (Hanna)
    Anonym (Nätdejting4ever) skrev 2019-04-18 18:03:31 följande:
    Din ursprungliga kommentar lät ungefär som att han sa detta för att se om tjejer ansåg det attraktivt. Men det var inte därför han sa som han sa.
    Då misstolkade du min kommentar. Jag sade att jag inte tycker okunskap är attraktivt. Vad han avsåg med sin kommentar vet jag inte, eftersom han drog alla feminister över en kam, och varför vill man göra det,  om man vill framstå som seriös i en debatt?
Svar på tråden Killar - feminist som tjej?