Fråga till låg-lustade fruar
Jag kunde tänka mig att sluta småningom ja. Det känns som om jag snart har gjort mitt på det området.
Jag kunde tänka mig att sluta småningom ja. Det känns som om jag snart har gjort mitt på det området.
Nej, något nytt att vänta på har jag inte. Jag har "hållit på" i 37 år med samma man från det att jag gifte mig som 18-åring. I början blev det väldigt intensivt, han ville "hela tiden" och på den tiden trodde jag att det hörde till att man hade sex närhelst mannen ville. Småningom insåg jag att jag kan välja och fick det mera på en nivå som jag orkade med. De senaste 15 åren har det blivit ett par gånger per månad. Inte är det något större problem att fortsätta, men suget efter sex har blivit allt mindre så jag börjar allt oftare tänka att det kunde vara lika enkelt att vara utan.
Visst har det varit skönt många gånger men många gånger har jag också ställt upp för mannens skull. Och det blir inte heller samma njutning längre. Kanske han har svagare stånd och mindre energi på något vis.
Rätt räknat!
Känner du som man att du också kunde sluta alltså?
Hur gammal är du då? Är det frun som har dragit sig undan alltså?
Intressant att det är du som man som har backat. Vad beror det på då? Tror du att det är definitivt? Hade ni ett bra sexliv förut då?
Jobbigt att lusten försvann. Kan inte vara så roligt för din fru heller.
Jag kan inte säga att jag saknar något mera. Det är mycket som kunde ha gjorts annorlunda och bättre när jag ser tillbaks, men nu har vi kört vårt lopp. Det blev väl ungefär så bra det kunde med våra utgångspunkter och erfarenheter.