Inlägg från: Anonym (HannaSophia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (HannaSophia)

String allt vanligare...

Sol och värme utlovas i hela landet i helgen - chans att jobba på solbrännan och ladda batterierna inför hösten!

• Anonym (HannaSophia)
    Akeelena skrev 2019-08-17 08:57:37 följande:

Började med ett par micro string från tangaland

Har din micro string kommit nu och hur passar den?
  • Anonym (HannaSophia)
    Akeelena skrev 2019-08-17 08:57:37 följande:

Började med ett par micro string från tangaland

Har din micro string från tangaland kommit ännu och hur passar den?
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (enriktigkarl) skrev 2019-08-12 16:34:23 följande:

Hon har använt underdelen hemma på gräsmattan, hon har inte vågat använda den på stranden dock har hon lova att ha den när vi ska på Kreta i höst.

Just hemkommen från en solig vecka i Grekland.

Sommarvarmt & gott.

På vårt hotell var det jag + 4 andra svenska kvinnor i vår resegrupp som hade stringbikini vid poolen.

Annar hyrde vi bil och hängde mest på nakenstränder - finns bra översikt på alla öars stränder på greeka.com

Mycket string och brazilian på de stränder som var textiler och där var även vi...

När bär det av?
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2019-09-09 21:14:01 följande:

PUFFAR TILL EN RIKTIG KARL

Just hemkommen från en solig vecka i Grekland.

Sommarvarmt & gott.

På vårt hotell var det jag + 4 andra svenska kvinnor i vår resegrupp som hade stringbikini vid poolen.

Annar hyrde vi bil och hängde mest på nakenstränder - finns bra översikt på alla öars stränder på greeka.com

Mycket string och brazilian på de stränder som var textiler och där var även vi...

När bär det av?

• Anonym (HannaSophia)
    Anonym (enriktigkarl) skrev 2019-09-11 06:29:34 följande:

Två månader kvar, längtar som ett barn till julafton.

Nyfiken på att höra lite om er tur när ni kommer hem.

Skönt att ha en resa att längta efter!
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (enriktigkarl) skrev 2019-09-11 06:29:34 följande:

Två månader kvar, längtar som ett barn till julafton.

Har ni varit på Kreta ännu och i så fall hur blev debuten med den lilla snygga gula bikinin?
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (enriktigkarl) skrev 2019-11-10 08:15:47 följande:

Precis hemkommen.

Dag tre tog hon mod till sig och tog på den, så fantastiskt fin och sexig hennes rumpa blev ( ja även framsidan den dolde ju inte mycket)

Hon fick många uppskattande blickar och hon njöt av att få känna sig sexig.

Enda problemet var att jag höll på att bränna ryggen.

Hon använde bara den resten av veckan.

Hon säger att utomlands då vi är anonyma vill hon fortsätta använda liknande men inte hemma med risk att träffa någon som hon känner.

Tack för ett bra tips!

Kul att det blev så lyckat! Håll med om att det ger en skön kick och mersmak för er båda!?

Härligt att höra att hon fick beundrande blickar och njöt så gott - det låter som en syn för gudar!

Skulle tro att hon har snygga små tanlines nu då?!

Jag fattar att du fick ligga på magen med svullna paketet i sanden he he

Hur var badmodet för kvinnor och män på Kreta?

När vi var på Ios i september var det mycket string och brazilian på kvinnorna och boardshorts, speedos och enstaka string på männen

Jag håller kontakten med nya ägaren till tangaland och han har många snygga nyheter på gång inför 2020 så håll ögonen öppna! Kanske ett litet mjukt paket under granen?
  • Anonym (HannaSophia)

Äntligen sol och värme igen!

• Anonym (HannaSophia)
    nénuphar skrev 2020-05-30 22:45:38 följande:

[quote=80436279][quote-nick]Anonym (HannaSophia) skrev 2020-05-30 21:49:47 följande:[/quote-nick]

Hmm...känns som en något ohederlig illustration. Fattar inte riktigt jämförelsen med illasittande underkläder. Det är väl ändå inte speciellt vanligt att man går runt i nerhasade trosor? Skulle i alla fall driva mig till vansinne. Tycker i princip bara att string är snyggt på små tajta bubbelbutts. Har man en rejäl häck ser det mest fjantigt ut. Poänglöst också på något vis. Vill man slippa pinch points borde naken avgjort vara det bästa alternativet...[/quote]

Beror nog ganska mycket på vilken utgångspunkt man har. För egen del solar & badar jag nästan alltid naken, så då är redan en liten bikini ganska mycket tyg mot hur jag brukar ha det.
  • Anonym (HannaSophia)

Och i förlängningen är det ju enklast att alla väljer just de kläder de trivs bäst i...

... eller helt enkelt solar och badar nakna!

• Anonym (HannaSophia)
    Awsum skrev 2020-07-28 21:15:47 följande:

Måste hålla med TS, string blir allt vanligare och vanligare!

Tack vare COVID-19  och "Svemester" så har det blivit en hel del strand häng här i sverige i sommar. Har märkt att det är sjukt mycket vanligare med string och "cheecky" badkläder än tidigare. Skulle nog säga att 5-10% har string-ish bikini. Riktigt skoj att trenden äntligen har kommit till sverige! :)

Även på killar så känns det som att det blivit vanligare och mer acceperat. Jag själv är hyvsat vältränad kille på 30 år och använder nu mer bara stringbadbyxor, även på större offentliga stränder här i Sverige. Har bara fått possitiva kommenterar och reaktioner än så länge!

Sen så har jag självklart dissat helt de klassiska boxerkalsongerna för betydligt mycket skönare stringkallingar :D

Kan bara hålla med; äntligen är brazilian och stringbikini etablerat och i tillväxt från år till år, på kvinnor på stränderna i Sverige, och inte längre bara runt Medelhavet.

String på killar är snyggt - kul att du trivs i det!

Känns som om det sakta blir vanligare även på killar, men här saknas förebilder i media, till skillnad från hur det är för kvinnor.

Jag handlar ofta string till mig och maken på tangaland24.de - kolla närmare på den så hittar du garanterat något du gillar!

Var beställer du till dig och till ev partner?

Sen håller vi tummarna för att augusti blir varm och solig.
  • Anonym (HannaSophia)
    Awsum skrev 2020-07-29 10:24:31 följande:

Låter inte riktigt som att du har testat och har någon större erfarenhet av string? De flesta tjejer tycker inte det "retar i röven" så varför skulle det göra det på killar? Är snarare bara fördelar med string jämfört med boxer.

- "Paketet" sitter på plats.

- Härlig frihetkänsla.

- Tjejer gillar de, även fast inte alla säger det! Mer hud är alltid snyggare.

- Badkläderna torkar på nolltid.

- Inte lika varmt och svettigt.

- Rumpsvett är typ ett minne blott.

- Inget tyg som korvar sig efter benen.

m.m..Håller med att det saknas förebilder för killar. Men därför får man dra sitt strå till stacken och vara en bra förebild lokalt ;)

Brukar beställa från företaget JOR, är ett stort fan av deras produkt. Både badkläder och underkläder.

www.jorwear.com/category-product/swimwear/page/2/

I och med att det blir vanligare med string även för killar har många företag i sverige börjat sälja det på sistone. Har dock märkt att efterfrågan är högre än utbudet, vilket både är bra och lite jobbigt. Men riktigt bra trend i alla fall :)

www.stayhard.se/klader/strumpor-och-underklader/stringkalsonger

www.uppercut.se/kille/underklader/stringkalsonger/

www.zalando.se/man/

Jo, Juli månad har inte varit någon höjdare... Vi får verkligen hoppas på ett bra avslut på sommaren, fullt med härligt beachhäng! :)

Ska kolla in dina butiker - låter lovande!

Du kan se merparten av mina solplagg på bild lite högre upp i tråden. Det mesta från tangaland24.de men även från wickedweasel

Regga en gratisprofil här...

thongboard.aimoo.com/

... Så finner du många likasinnade!
  • Anonym (HannaSophia)
    Pussan skrev 2020-08-01 22:52:38 följande:

Bra där! snyggt och sexigt med string på killar

Gott att du är tillbaka Pussan - har saknat dig här
  • Anonym (HannaSophia)

Så kul att denna tråden sprattlar till liv igen!

En av mina personliga favoriter.

• Anonym (HannaSophia)
    Bingen skrev 2021-04-25 17:16:08 följande:

Kul att du också tycker det

Hur ser din stringkollektion ut?
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Snyggt på dig) skrev 2022-04-25 11:22:20 följande:

Jag gillar dessa bikinis och de klär HannaSophia med sin vackra kropp. 
    Jag skulle inte kunna ha sånt däremot eftersom jag har stor mage med flärp och det funkar helt enkelt inte. 
    Det skulle bli mycket märkligt under flärpen. 
    Mitt stora rumpa skulle inte heller bli snyggare men avgjort största problemet är ju fram. 

Goda nyheter till dig - eftersom string  äntligen är ett väl etablerat mode även som bikini och baddräkter även här i Sverige, så finns det massor fint att välja på.

Tror att du ganska enkelt kan hitta en stringunderdel med lite högre midja, t ex vet jag att Nelly har.

Om du nu inte föredrar att sola naken så är string bästa modell för att släppa fram solen. Du kommer att älska dina tanlines framme i augusti september. 

Här är några av mina för några år sedan - de har blivit fler nu  Solig

• Anonym (HannaSophia)
    Anonym (nyfiken) skrev 2022-05-01 09:50:29 följande:

Alltså av ren nyfikenhet, är det verkligen så? Jag har nog inte sett en kvinna i stringbikini eller baddräkt på en svensk badstrand de senaste typ tio-femton åren. Där är det möjligtvis lite högre skuren midja och runt rumpan (heter det brazilian?), men string, nä.

Däremot, för något år sedan besökte vi Ungern och var på en badstrand vid Balaton-sjön. Där var det både topless, string, samt även unga tjejer i typ Borat-baddräkt. Jag trodde först att det var något slags nakenbad vi råkat hamna på, men det var det inte. Ingen runtomkring ens lyfte ett ögonbryn. 

Beror nog på vilka svenska stränder du besöker.

På stränder i våra storstadsområden och/eller på de semesterorter som besöks av kvinnor från storstäderna.

... och även när svenska kvinnor åker till t ex Medelhavet 
Svar på tråden String allt vanligare...