Inlägg från: Anonym (HannaSophia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (HannaSophia)

String allt vanligare...

Tom Araya skrev 2019-05-25 14:57:09 följande:

Så onödigt tygstycke...hon kan ju lika gärna gå naken...

Naken är skönast men det lilla tygstycket är mycket roligare!
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Vanlig) skrev 2019-05-25 15:12:14 följande:

Den du citerar svarade på mitt inlägg om det är lagligt att gå runt med hela könet öppet eftersom (HannaSophia) länkade till en "bikini" som bokstavligt var en tråd runt höften och en tråd mellan blygdläpparna. Handlade inte om någon åsikt utan om det är lagligt. Sedan vägrar ju (HannaSophia) svara på om hon faktiskt går runt med detta och var isf så troligtvis är det bara en trollgrej här.

Jajamän jag går runt med detta på valda platser, med utvalt sällskap och på utvalda tider - främst vid soligt och varmt väder. Utöver att jag är ett troll är jag både grovt olaglig och förargelseväckande. Kanske känns det tryggast så för dig!
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Vanlig) skrev 2019-05-25 15:48:25 följande:

Du påverkar inte min trygghet på något sätt, vilken märklig tanke ens. Lagarna är som de är, gillar du dem inte får du börja engagera dig politiskt istället för att tjura på fl över de påpekas för dig. Såvida det inte gäller nakenbad och liknande tror jag helt enkelt att du fantiserar lite.

Är lagar viktigt för dig? Ger dem trygghet för dig?
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Vanlig) skrev 2019-05-25 16:12:33 följande:

Ja lagar är såklart viktigt för mig och majoriteten av befolkningen, de flesta vill inte leva i anarki. Om du läser inlägget du citerar ser du dock att din eventuell klädsel inte påverkar min trygghet.

Jamen toppen, "Vanlig". Om du inte har något väsentligt nytt kvar att komma med i din argumentation så tror jag att vi har bottnat ut i bägge riktningar du och jag. Vi har olika preferenser vi två och så räknar jag med att det förblir.
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Vanlig) skrev 2019-05-25 16:49:18 följande:

Jag argumenterar inte för något alls i denna tråden. Vad menar du att du argumenterar för? Har missat att denna tråden handlar om något ställningstagande.

Vad är målet med dina inlägg? Anser du att du har varit tydlig med det du vill förmedla? Vad nytt har du att tillföra?
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Vanlig) skrev 2019-05-25 17:01:34 följande:

Ja att fråga om det är lagligt och om någon har på sig ett visst plagg på vissa ställen anser jag är tydligt. Jag behöver inte ha något stort mål, allting man säger och gör behöver inte handla om att driva någon stor viktig/politisk/moralisk/religiös... etc korståg.

Så långt tror jag att vi har koll på varandra - skall bli spännande att se vad som kommer från dig härnäst
  • Anonym (HannaSophia)

Äntligen sol och sommarvärme!

• Anonym (HannaSophia)
    Anonym (enriktigkarl) skrev 2019-08-12 15:49:39 följande:

Så säger hustrun också, 50+ har endast använt string i 30 år, me like!

Hur har det gått med den lilla snygga gula i sommar?
  • Anonym (HannaSophia)
    Akeelena skrev 2019-08-12 15:59:07 följande:

Har hon de på stranden med? Otroligt sexigt. Jag ångrar inte en sekund att jag gick över till stringbikini

Kul med ännu fler på samma våglängd!

Var köper du dina?

Har blivit mycket string på stranden i sommar och om några veckor bär det av en tur till soliga Grekland.

Här är ett axplock av mina badkläder - de tål att ses igen

• Anonym (HannaSophia)
    Akeelena skrev 2019-08-12 16:19:42 följande:

Oj vilket utbud, har köpt alla mina i Spanien. Var köper du dina såg många jag skulle vilja prova

Tangaland24.de och wickedweasel.com
Svar på tråden String allt vanligare...