String allt vanligare...
Så onödigt tygstycke...hon kan ju lika gärna gå naken...
Så onödigt tygstycke...hon kan ju lika gärna gå naken...
Den du citerar svarade på mitt inlägg om det är lagligt att gå runt med hela könet öppet eftersom (HannaSophia) länkade till en "bikini" som bokstavligt var en tråd runt höften och en tråd mellan blygdläpparna. Handlade inte om någon åsikt utan om det är lagligt. Sedan vägrar ju (HannaSophia) svara på om hon faktiskt går runt med detta och var isf så troligtvis är det bara en trollgrej här.
Du påverkar inte min trygghet på något sätt, vilken märklig tanke ens. Lagarna är som de är, gillar du dem inte får du börja engagera dig politiskt istället för att tjura på fl över de påpekas för dig. Såvida det inte gäller nakenbad och liknande tror jag helt enkelt att du fantiserar lite.
Ja lagar är såklart viktigt för mig och majoriteten av befolkningen, de flesta vill inte leva i anarki. Om du läser inlägget du citerar ser du dock att din eventuell klädsel inte påverkar min trygghet.
Jag argumenterar inte för något alls i denna tråden. Vad menar du att du argumenterar för? Har missat att denna tråden handlar om något ställningstagande.
Ja att fråga om det är lagligt och om någon har på sig ett visst plagg på vissa ställen anser jag är tydligt. Jag behöver inte ha något stort mål, allting man säger och gör behöver inte handla om att driva någon stor viktig/politisk/moralisk/religiös... etc korståg.
Äntligen sol och sommarvärme!
Så säger hustrun också, 50+ har endast använt string i 30 år, me like!
Har hon de på stranden med? Otroligt sexigt. Jag ångrar inte en sekund att jag gick över till stringbikini
Oj vilket utbud, har köpt alla mina i Spanien. Var köper du dina såg många jag skulle vilja prova